مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:انقلاب اسلامی یک فکر و اندیشه است که می‌توان آن را تبلیغ و ترویج کرد

کدخبر۴۶۸۷۵

البرز گلستان حجت الاسلام نورالله ولی نژاد  در نشست رسانه‌ای با موضوع بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ اظهارکرد: انسان معمولی اشیا فیزیکی را می بیند ولی این بصیرت نیست زیرا بصیرت آگاهی یافتن نسبت به زوائد پنهان یک شیء و حادثه است.

وی افزود: آدمی باید تحلیل داشته و با استدلال علت یک حادثه و رفتار را کشف کند و در این راه نیازمند تجربه، دانش و البته دل روشن است.

ولی نژاد تاکید کرد: دشمن پنهانی کار خود را انجام می‌دهد و ممکن است خود را دلسوز نظام هم نشان دهد اما اگر شخصی بصیرت داشته باشد می‌تواند این امر را از هم تمیز دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب همانند دیده بانی دوردست‌ها را رصد کرده و در ایجاد بصیرت جامعه نقش اساسی دارد که باید از وی تمکین کنیم.

وی در خصوص استکبار یا برتری جویی هم بیان کرد: انقلاب مبانی خاصی دارد که با راهنمایی‌های امام ترسیم شده و یکی از آنها استکبارستیزی است.

ولی نژاد اضافه کرد: در انقلاب اسلامی ملت و مردم ما آمریکا را از کشور بیرون کردند و تنها مبارزه با شاه مطرح نبود زیرا شاه یکی از عوامل استکبار جهانی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهارکرد: انقلاب اسلامی اگر بخواهد در امان باشد باید شعار و اصول اولیه خود را حفظ کرده و همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بین حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی تفاوت وجود دارد، افزود: در حکومت اسلامی قلمرو ما مشخص است و نمی‌توانیم به کشور دیگری وارد شویم اما در انقلاب اسلامی اندیشه مرز ندارد و انقلاب اسلامی یک فکر و اندیشه است که می‌توان آن را تبلیغ و ترویج کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در خصوص نفوذ دشمن گفت: نفوذ و ابعاد روشنی دارد و دشمن گاه در لباس دوست ظاهر شده و گاهی پنهانی عمل می‌کند، گاه دلسوز است و برای وی هدف وسیله را توجیه می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان از اهرم‌های مختلف استفاده می‌کنند تا به مقصد و مقصود خود برسند، گفت: در انقلاب اسلامی ما از نفوذ دشمن آسیب دیدیم اما همیشه تفکر و درایت رهبری بود که توانست مسیر نفوذ را ببندد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه