- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: الگوی حکومت انقلاب اسلامی نبوی و علوی و فاطمی است/ اتاق فکر نظام جمهوری اسلامی در همه شئون حکومت برای انقلاب اسلامی بایدفعال شود

کدخبر۴۶۶۷۸

البرز گلستان حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفتگوی تحلیلی و تبینی با موضوع بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی اظهار کرد:انقلاب اسلامی مانیفست از تچربه خلقت در حوزه حکئمت  و درت الهی و صیانت از اهداف شرعیت هست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امام(رحمه الله علیه) با تاسی از امام حسین (علیه السلام) در برابر ظلم و جور ایستاد و قیام کرد و در این مسیر خون دل خورد و بسیاری از یاران امام (رحمه الله علیه) در مسیر پیروزی انقلاب جان سپردند.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد:نهضت امام بعد حماسی آن تاریخ کربلا می باشد و الگوی حکومت انقلاب اسلامی نبوی و علوی و فاطمی است.وی افزود: باید بستر انقلاب اسلامی در مقابل براندازان انقلاب طوری طراحی و عملیاتی شود که دشمنان در مسیر براندازی برای همیشه ناامید شوند.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: در سال ۸۸ فتنه گران با اعتراض به انتخابات به دنبال سقیفه ای بودند که جریان انقلاب اسلامی را به سمت جریان باطل سوق دهد ولی از آنجایی که الگوی حکومت انقلاب اسلامی الگوی نبوی و فاطمی است این سقیفه ناکام و شکست خورده بود چرا که تجربه سقیفه را امت مسلمان ما داشت.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم برای جلوگیری از انحراف مسیر انقلاب گفت: سال ۸۸ فتنه گران به دنبال منحرف کردن جریان انقلاب اسلامی به سمت باطل بودند اما این توطئه با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم شکست خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: برآیندی برای فتنه ۸۸ می توانیم ارائه کنیم و آن دنیا زدگی است و هر کسی دنیا زده شود در برابر حق می ایستد و این مسئله را شاهد بودیم و در آینده نیز در برابر حضرت حق کسانی ایست می کنند که دنیای خود را بالاتر از اهداف و مسائل قیام منجی بشریت می دانند.

حجت الاسلام احمدی ابراز داشت: در فتنه ۸۸ خواصی را می بینیم که فرزندان آنها خط مقدم فتنه هستند چرا که آقازاده خواص بودند و لذا آقازادگان خواص تهدید جدی در آن مقطع به شمار می رفتند و آقازادگان هرچقدر خطاکار باشند آنها را در انقلاب نمی دانم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: اتاق فکر نظام جمهوری اسلامی باید قوی و مقتدر در همه شئون حکومت برای انقلاب اسلامی فعال شود، مردم نباید در مسیری قرار بگیرند که یک فاجعه اتفاق بیفتد تا حماسه ایجاد کنند و مردم باید در ابتدا به ذات حماسه آفرین باشند.

وی افزود: نگاه به قدرت ها یا لیبرالی، ماکیاولی، آنارشیسم و یا اسلامی است و مبنای انقلاب ما اسلامی است

خبر مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]