- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ازتجهیز۹۰ درصد روستاهای استان به اینترنت خبر داد

کدخبر۴۶۵۴۰
مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:تجهیز۹۰ درصد روستاهای استان به اینترنت

البرز گلستان به نقل روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر که ۹۰ درصد روستاهای استان به اینترنت تجهیز شده اند گفت : با توجه به اینکه در حال حاضر اینترنت از نیازهای ضروری مردم است افزود: ۷۰۸ روستای استان گلستان دارای ارتباط adsl بوده و مابقی روستاها نیز از اینترنت همراه اول یا سایر اپراتورها بهره مند می باشند .
وی تعداد پورت های منصوبه adsl در این روستاها را بالغ بر ۲۹ هزار پورت اعلام کرد و توسعه این پروژه را مستمر خو اند و گفت : تلاش خواهد شد روستاهای دارای اینترنت افرایش داشته باشند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه بیشتر از ۱۳۳ هزار خط تلفن ثابت مشغول به کار در روستاها فعال می باشد گفت : ارتباط رسانی به روستاهای استان گلستان همیشه از اولویت های مخابرات بوده است و تامین ارتباطات با کیفیت و به روز بر اساس نیاز روستاییان در دستور کار است .
مهندس غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اجرای مطلوب پروژه توسعه ارتباطات سیار در استان گفت: هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای استان از پوشش تلفن همراه برخوردار بوده پس از پایان عملیات فاز ۸ این پوشش دهی ، کیفیت بسیار بیشتری خواهد داشت.
وی ارائه خدمات و فروش محصولات و سرویسهای مخابراتی را برای تمامی مردم استان گلستان یکسان دانست و گفت : در جای جای استان این ارتباط رسانی براساس برنامه ریزی های انجام شده در حال اجرا و تکمیل می باشد و تلاش برای تامین ارتباطات مخابراتی ادامه دارد.

خبر مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]