عزیززاده دادستان شهرستان کردکوی: با اقتدار کامل با متخلفان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری برخورد خواهیم کرد

کدخبر۴۶۵۳۶

دادستان شهرستان کردکوی تاکید کرد: با اقتدار کامل با متخلفان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری برخورد خواهیم کرد.
البرز گلستان هادی عزیززاده در دیدار با سرپرست و کارکنان این اداره با اعلام این مطلب افزود: شهرستان کردکوی از ظرفیت‌های بسیار چشمگیری در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است که لازم است برای ایجاد هرچه بیشتر و بهتر امنیت برای سرمایه‌گذاران و گردشگران ورودی به این شهرستان، برنامه ریزی جدی‌تری صورت گیرد.
وی با اشاره به این‌که هر کجا که احساس شود تخلفی برای جذب مسافر ایجاد شود ورود خواهیم کرد افزود: با صاحبان خانه‌های غیر مجاز مسافر و ایجاد هرگونه تاسیسات غیرمجاز گردشگری به شدت برخورد خواهد شد.
عزیززاده هم‌چنین خاطرنشان کرد: آن دسته از مراکز گردشگری که نسبت به قوانین و عدم جذب گردشگر بی‌توجه باشند میراث فرهنگی نام آنها را اعلام نماید تا دادستانی در این زمینه قاطعانه ورود کند.
دادستان شهرستان کردکوی در پایان یادآور شد: سوداگران اشیای فرهنگی و حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در دوره جدید فعالیت قوه قضاییه از هیچ گونه حاشیه امنیت برخوردار نبوده و میراث فرهنگی، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌‌ها و نهادهای ذیربط به عنوان ضابطان قضایی و حامیان میراث فرهنگی در این زمینه آمادگی کامل دارند.

خبرمسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۳ ق.ظ

دیدگاه