وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان :وجود خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر موجب برکت نظام و انقلاب است.

کدخبر۴۶۴۲۸

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد: ولایت‌پذیری و حرکت در مسیر ولایت همواره رمز پیروزی شهدا و ایثارگران بوده است و همه ما وظیفه‌داریم راه این عزیزان را دنبال نماییم.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با جامعه ایثارگری استان، در مصاحبه با خبرنگار ایثار گلستان گفت  : ایثارگران قشر افضل جامعه هستند و وجود خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر
موجب برکت نظام و انقلاب است.
وی با اشاره به تلاش تمامی همکاران در پاسخگویی مناسب با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی بنیاد اظهار داشت: رفع موانع اشتغال و درمان از الویت های کاری بنیاد در سال جاری است.
مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به نزدیک شده به سالروز ترور مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز جهان قدرت ایثار و شهادت را با تمام وجود درک کرد و دید که چگونه توطئه‌های آنان بار دیگر با خون پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی نقش بر آب‌گشت.
وی تصریح کرد: عزت ایران اسلامی درگرو توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا و حماسه‌های سترگ آنان در بیش از چهار دهه سرفرازی و ظفر است و همه ما در قبال انتقال این فرهنگ عظیم به نسل‌های آینده مسئول هستیم.

خبر امیرعلی افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

دیدگاه