پلمپ ۲۳۵ واحد صنفی متخلف در گلستان وجریمه ۵ میلیون ریالی تعداد ۶۶۲ خودرو در استان

کدحبر۴۶۱۸۰

پلمپ ۲۳۵ واحد صنفی متخلف در گلستان/ پلیس برای دفاع از امنیت و سلامتی مردم با جان و دل تلاش می کند

البرز گلستان سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح اعمال محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه هم زمان با سراسر کشور در گلستان اجرا شد.
وی، هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دفاع از سلامتی مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار وظایف ذاتی خود با تمام توان در راستای اجرای طرح های ستاد ملی مقابله با کرونا در میدان حضور داشته و به شهروندان خدمت رسانی می کند.
فرمانده انتظامی گلستان، تصریح کرد: طی ۲۴ روز گذشته، از بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی بازدید بعمل آمده که به ۵ هزار و ۹۱۹ واحد تذکرداده شد و تعداد ۲۳۵ واحد نیز بدلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حسب دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

سردار دادگر با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس استان در جاده ها و محورهای مواصلاتی، گفت: از ابتدای اجرای این طرح، ۵ هزار و ۸۶۶ دستگاه خودرو با پلاک های غیربومی از ورودی های گلستان عودت داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: طی این مدت، تعداد ۶۶۲ خودرو جریمه ۵ میلیون ریالی، ۳۳۰ خودرو جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند، ضمن اینکه تعداد ۶ هزار و ۷۳۶ خودرو نیز بدلیل تردد در ساعات ۲۱ الی ۴ صبح جریمه ۲ میلیون ریالی برای آنان در نظر گرفته شده است.

اعمال قانون خودروهای با پلاک مخدوش
سردار دادگر بیان کرد: رانندگان خودروهایی که پلاک آنها به هر نحوی مخدوش و یا پوشانده شده باشد علاوه بر اعمال قانون، پرونده قضائی نیز در این زمینه برای آنان تشکیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان، ضمن تقدیر از تعامل و همکاری آحاد شهروندان با پلیس در راستای اجرای این طرح، گفت: نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت و سلامتی مردم با جان و دل تلاش می کند.

خبر احمد یزدانی

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه