علی رسولی دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)استان گلستان:توزیع عادلانه و محرمانه با تکریم کامل ولی نعمتان از معیار های مهم این قرار گاه می باشد

کدخبر۴۶۱۶۱

به گزارش البرز گلستان علی رسولی دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان بزودی از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی جهت نیازمندان استان خبر داد.

وی افزود:قرار گاه خدمت رسانی با دستور مقام معظم رهبری ببا اولویت رفع نیاز معیشتی نیازمندان تاسیس شد. رسولی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در سه کارگاه شهرستانهای گرگان و علی آباد و کردکوی بیش از ۲۵۰هزار ماسک در سطح ۱۴ شهرستان استان گفت:بعد از عید بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰هزار تومان و توزیع ۲۰هزارژل دست و ماسک بین نیازمندان استان توزیع شده است

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)استان گلستان همچنین از توزیع ۱۳۰هزار قطعه مرغ و ۵۰هزاربسته بهداشتی و ۱۵ هزار بسته لوازم تحریر در طول این ایام در سطح استان خبر داده است.

وی با بیان اینکه کلیه نیروهای قرارگاه از نیروهای جوان بین ۱۷سال تا۳۰می باشد از استفاده از ظرفیت جوانگرایی در این قرار گاه خبر داده است.

علی رسولی در باره چگونگی انتخاب افراد در سطح استان جهت انجام این عمل خدماتی جهادی گفت : در راس هرم هر شهرستان ائمه جمه و فرمانداران و دادستانهای شهرستان ها می باشد و دفاتر امامان جمعه به عنوان دفاتر پاسخگویی قرار گاه در شهرستانها تعیین شده است.

وی افزود: در ابتدا ۳۸۰۰تیم مردمی در سامانه اعلام آمادگی و همکاری کردند که از میان آنان ۱۸۰گروه انتخاب شدند و در اولویت بندی اول ۱۱۹ گروه درسطح استان به عنوان همیار قرار گاه انتخاب شدند.

رسولی در ادامه متذکر شد : در سال۱۴۰۰پالایش سوم نیروها صورت می گیر و گروههای جدید به این جمع اضافه می شود که از جمله آن گروه رسانه به این گروهها جهت پوشش خبر و همکاری افزوده می شود.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره)استان گلستان توزیع عادلانه و محرمانه با تکریم کامل ولی نعمتان از معیار های مهم این قرار گاه می باشد و هرگز کسی حق عکس گرفتن و یا نام بردن از کسانی که خدمات دریافت می کنند را ندارد.

وی دامنه فعالیت این قرار گاه را در کرمانشاه و سیل گلستان زلزله مراوه و رامیان بیان کرد.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۲ ب.ظ

دیدگاه