- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

درکلیه روستاهای گلستان طی سه ماه آینده یک پروژه عمرانی افتتاح می شود

کدخبر۴۶۱۱۲

البرز گلستان در کلیه روستاهای گلستان طی سه ماه آینده باید یک پروژه عمرانی تعریف و اجرا شود

🔻علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در نشست ماهانه دهیاران بخش چشمه ساران آزادشهر با اشاره به اینکه حداقل ۶۰ درصد از بودجه دهیاری ها باید در حوزه عمرانی هزینه شود، گفت:

🔻باتوجه به اعتبارات جدید واریزی به حساب دهیاری ها، هر دهیاری باید براساس بودجه خود یک پروژه عمرانی تعریف و طی سه ماه آینده آن را به پایان برساند.

🔻وی اظهار داشت: دهیاری یک نهاد غیردولتی خودکفاست و دهیاران می بایست با ایجاد منابع درآمدی پایدار و جلب مشارکت های مردم نسبت به توسعه و آبادانی روستاها اقدام نمایند.

🔻علی نصیبی با اشاره به گستردگی وظایف در حوزه مدیریت روستایی گفت: دهیاران باید در حوزه های پاکسازی روستا، زیباسازی، توسعه فضای سبز و مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

🔻مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تصریح کرد: دهیار به عنوان مدیر روستا بوده و هرگونه اقدامی در سطح روستاها باید در چهارچوب قوانین و مقررات با هماهنگی دهیار صورت پذیرد.

نشست دهیاران بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر با حضور علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان و نیازی بخشدار چشمه ساران در روز شنبه ۲۲ آذر ماه ۹۹ در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

 

خبر مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]