- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرهنگ باقری فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی :هدف مجمع خیرین امنیت سازتوجه به جایگاه ارباب رجوع و تغییر نگرشها می باشد

کدخبر۴۶۰۲۹

به گزارش البرز گلستان دومین جلسه مجمع خیرین امنیت ساز انتظامی شهرستان کردکوی با حضور شیخی امام جمعه شهرستان بیدلی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان و دکتر رایجی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان وسرهنگ باقری فرماندهی انتظامی و خیرین شهر و روستای شهرستان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ باقری بیان داشت:هدف مجمع خیرین امنیت ساز  این است که جایگاه ارباب رجوع در هر شرایطی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود:خیلی از مشکلات در جامع ناخواسته پیش می ایدو در این جهت لازم دانستیم که با کمک خیرین امنیت ساز بتوانیم سازگارهایی و زیر ساخت ها را تعریف کنیم

بافری سپس متذکر شد:بهتر هدف اصلی این جلسه  این باشد که ساختمان انتظامی را گسترش دهیم چرا که فضای مناسبی برای خدمت رسانی نداریم .در قسمت پلیس راهور ودر پاسگاه بالاجاده نیاز  به بهسازی دارد. پاسگاه یساقی نیز استیجاری میباشد که باید اقدام لازم با کمک دوستان بعمل بیاد.
سرهنگ باقری  افزود:در روند احساس امنیت نیز لازم است که کمک کنید تا بتوانیم بیشتر احساس امنیت در شهروندان تقویت شود .
فرماندهی انتظامی در ادامه تاکید کرد:تمام تلاش انتطامی بر این است که نگرش  را تغییر دهد و  از راه سازش و دوستی و مردم محوری با افرادی که مشکل دارند برخورد کنیم .که همین امر تا الان با خوشایند سازی مشکلات را حل کردیم و حتی باعث جلوگیری از زندان شده است.که آسیب را کم کنیم.ما باید محبت کنیم تا خانواده های ما گدای محبت از دیگران نشوند.

خبر احمد یزدانی

0 [1]
0 [1]