دکتر صادقلو استاندار گلستان :دیوان محاسبات مخزن بزرگی از تجربیات است که در هدایت گری جامعه و مدیران می تواند تاثیرات زیادی ایجاد کند

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان  جلسه شورای ادارای استانداری گلستان با حضور صادقلو استاندار گلستان ربیعی  و مروتی و مرگدر ی وطهماسبی معاونین استاندار و رحیمی رئیس دیوان عالی محاسبات و معاونین وی و مدیران استانی و فرمانداران در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید .

ابتدا دکتر صادقلو استاند ار گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیادشعبانیه اظهار داشت :امروز مشهود است راه حسین راه پاسخگو در شرایط روز جامعه در مقابل استکبار جهانی می باشد.

استاندارگلستان سپس ادامه داد: ما از روز اول رابطه خود را در حوزه نظارت در راستای تعامل تعریف کردیم و روح مسئله را یک روح پیشگیرانه می دانیم و دقیقا حوزه ی نظارت را بعنوان مشاور تعریف می کنیم .

وی ادامه داد: مدیران باید ریسک پذیر باشند و اگر نباشند اتفاقی نمی افتد و مدیریت ها یک توضییح میشود و خیلی از مباحث نوآوری از دست خواهندرفت خیلی از تصمییم گیریها می باشد که در بحران تصمییم گیری می شود..البته تعامل پایدار قانون در جامعه باید اتفاق بیفتند.

استاندار گلستان در باره نکات برجسته این موارد بیان داشت : ضعف کنترل داخلی حتما حساسیت نسبت به کنترل در سیستم خود باید داشته باشیم ودیگر اینکه ما باید از ظرفیت های الکترونیکی و قانون سلامت اداری  استفاده کنیم  و دیگر اینکه جهل به قانون مانع پاسخگویی نیست .و کمیته پیشگیری ا زتخلفات که تعاملی می باشد از ظرفیت آن استفاده شود.

صادقلو  ضمن انتقاد از کثرت قانون در جامعه گفت : کثرت قانون ما را بی حوصله می کند مخصوصا قوانین مزاحم مورد توجه قرار بگیرد

استاندار گلستان در باره اهمیت دیوان محاسبات اظهار داشت :دیوان محاسبات مخزن بزرگی از تجربیات است بایگانی از تخلفات واینکه چرا تخلف صورت گرفت و این بایگانی بزرگ در هدایت گری جامعه و مدیران می تواند تاثیرات زیادی ایجاد  بکند.

وی سپس بخشی از تخلفات اداری را در سایه معیشت دانست و اظهار داشت : بخشی از ناسلامتی  اداری درسایه معیشت است که این می تواند منزلت دربرخی سیستم اداری را ازبین برود.و ما نیاز به خیرین سلامت اداری داریم.

IMG_7756

دکتر صادقلو در خاتمه ضمن قدر دانی از حوزه مشاور جوان استانداری گفت :کارهای خوبی آقای نصیبی انجام داده و جلو برده و مدیران تعامل و ارتباط برقرار کنند مخصوصا بحث انتظارات که مطرح کرده حتما مدیران عنایت ویژه اشته باشند.

قبل از استاندار گلستان مهندس نصیبی مشاور جوان استاندار گزارش ویژه ای از عملکزد بخش مشاور جوان ارائه نموده و درآن مجموعه فعالیت های انجام شده و برنامه های اینده و انتظارات از مدیران ارائه شده است .

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۹ ق.ظ

دیدگاه