دو داور فوتبال گلستانی در لیست داوران هفته های جدید لیگ برتر و دسته اول کشور

کدخبر۴۵۸۸۸

البرز گلستان کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته های جدید لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور را اعلام کرد که در بین اسامی اعلام شده نام دو چهره جدید به چشم می خورد.

در هفته پنجم لیگ برتر، کمیته داوران سوت بازی حساس استقلال و صنعت نفت آبادن را به «حسن اکرمی» سپرد تا این داور بین المللی دومین قضاوت فصل خود را در یک بازی پخش مستقیم دیگر تجربه کند. این مسابقه از ساعت ۱۶:۱۵ دوشنبه ۱۷ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

خبر بهتر برای داوری استان ما به بازی سایپا و مس رفسنجان مربوط می شود؛ جایی که «مجتبی غریب» پس از سالها حضور در لیگ دسته اول بالأخره مزد صبر و زحمات خود را گرفت و کمک داور دوم «امیر سامان سلطانی» داور زنجانی در این بازی خواهد بود. این مسابقه نیز از ساعت ۱۵ دوشنبه ۱۷ آذر در تهران برگزار خواهد شد.

«حاتم بکپور» نیز برای دومین بار به عنوان ناظر داوری برگزیده شد و این بار قرار است عملکرد «کوپال ناظمی» و تیم داوری او در بازی حساس نساجی و پرسپولیس را زیر نظر بگیرد. این مسابقه از ساعت ۱۵ یکشنبه ۱۶ آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائشمهر آغاز می شود.

اتفاق خوب دیگر برای داوری فوتبال گلستان در لیگ دسته اول رقم خورده است؛ «بهمن ممشلی» داور باتجربه گلستانی به عنوان داور وسط سوت بازی خیبر خرم آباد و استقلال ملاثانی را در هفته سوم لیگ دسته اول در دست خواهد داشت. این بازی شنبه ۱۵ آذر در ورزشگاه غدیر خرم آباد برگزار خواهد شد.

«امیربهرام نقوی» رئیس کمیته داوران استان نیز نخستین ابلاغ نظارت فصل جدید خود را در بازی تیمهای شمالی رایکا بابل و ملوان بندرانزلی در روز شنبه ۱۵ آذر تجربه خواهد کرد.

همچنین در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان «زهرا رمرودی» کمک داور دوم بازی نماینده البرز و همیاری ارومیه در صبح جمعه ۱۴ آذر خواهد بود.

 

خبرامیر علی افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۳ ق.ظ

دیدگاه