- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندارمازندران به مناسبت درگذشت آیت الله جباری

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت آیت الله جباری مصیبت جانسوز ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج سید صابر جباری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندارمازندران به مناسبت در گذشت آیت الله جباری

محترم شهرستان بهشهر موجب تأسف و تأثر گردید.

متن پیام بدین شرح است :
انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ

مصیبت جانسوز ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج سید صابر جباری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر موجب تأسف و تأثر گردید.
شخصیت گرانقدری که حیات پر برکت خود را صرف ترویج معارف نورانی اسلام ناب محمدی نمود و در دوران ۸ سال دفاع مقدس یار و همراه رزمندگان اسلام بوده و در دفاع از ولایت فقیه، آرمانها و اهداف عالیه انقلاب اسلامی همواره پیش‌قدم بوده است.
نمایندگی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، ۳۵ سال حضور پرصلابت در جایگاه امامت جمعه شهرستان بهشهر با ایراد خطبه های وحدت بخش و تاثیرگذار، تلاش ارزشمندشان برای تربیت طلاب علوم دینی در حوزه علمیه از خدمات شایان و ماندگار آن فقید سعید است.
اینجانبان این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ، محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری ، طلاب علوم دینی ، خصوصا مردم شریف، متدین و قدرشناس بهشهر ، بیت مکرم و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم.
از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی و جلیل القدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان معزز آن سفر کرده صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌نمائیم.

نورالله طبرسی ربیع فلاح جلودار
نماینده ولی فقیه در استان استاندار مازندران
وامام جمعه ساری

0 [1]
0 [1]