پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندارمازندران به مناسبت درگذشت آیت الله جباری

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت آیت الله جباری مصیبت جانسوز ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج سید صابر جباری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندارمازندران به مناسبت در گذشت آیت الله جباری

محترم شهرستان بهشهر موجب تأسف و تأثر گردید.

متن پیام بدین شرح است :
انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ

مصیبت جانسوز ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج سید صابر جباری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر موجب تأسف و تأثر گردید.
شخصیت گرانقدری که حیات پر برکت خود را صرف ترویج معارف نورانی اسلام ناب محمدی نمود و در دوران ۸ سال دفاع مقدس یار و همراه رزمندگان اسلام بوده و در دفاع از ولایت فقیه، آرمانها و اهداف عالیه انقلاب اسلامی همواره پیش‌قدم بوده است.
نمایندگی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، ۳۵ سال حضور پرصلابت در جایگاه امامت جمعه شهرستان بهشهر با ایراد خطبه های وحدت بخش و تاثیرگذار، تلاش ارزشمندشان برای تربیت طلاب علوم دینی در حوزه علمیه از خدمات شایان و ماندگار آن فقید سعید است.
اینجانبان این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ، محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری ، طلاب علوم دینی ، خصوصا مردم شریف، متدین و قدرشناس بهشهر ، بیت مکرم و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم.
از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی و جلیل القدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان معزز آن سفر کرده صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌نمائیم.

نورالله طبرسی ربیع فلاح جلودار
نماینده ولی فقیه در استان استاندار مازندران
وامام جمعه ساری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

دیدگاه