- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

میقانی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد:همزمان بااعمال محدودیت های ترافیکی نظارت بر مدیریت ترافیک راهها و حمل و نقل مسافری گلستان تشدید شد

کدخبر۴۵۵۸۷

البرز گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه نظارت بر مدیریت ترافیک راهها و حمل و نقل مسافری بویژه سپهتن اتوبوس ها بیشتر شده ، گفت: یکی از فرصت های کنونی برای انقطاع شیوع ویروس کرونا، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است که رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها موضوعی ضروری است.

مهدی میقانی روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل به منظور هماهنگی بیشتر درون دستگاهی برای اجرای محدودیت های اعمالی ستاد ملی مقابله با کرونا در استان، افزود: از زمان اعمال محدودیت های تردد، تماس های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل استان ۵ برابر شده و تمام تلاش مرکز هم پاسخگویی به این عزیزان طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان می باشد.

وی اظهار داشت که راهداری و راهدارخانه ها هم تعطیلی ندارند و راهداران در طول محور های برفگیر حضور دارند اما برای حضور فیزیکی سایر نیروهای ستادی و شهرستانی مطابق بخشنامه ابلاغی عمل می شود.

میقانی برای نظارت و تبادل اطلاعات مستمر، از مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل استان خواست که گزارش و نمودار ترددها را مستمرا تهیه و ارایه کند.

استان گلستان بالغ بر ۵ هزار کیلومتر انواع راه و بیش از ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری دارد.

خبر مسلم افتخاری

 

0 [1]
0 [1]