- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام دیلم سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:توصیه های بهداشتی روحانیون و شاخصین اهل سنت برای پیشگیری از کرونا در قالب پوستر و فلش کارت

به همت قرارگاه سلامت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور انجام شد؛

توصیه های بهداشتی روحانیون و شاخصین اهل سنت برای پیشگیری از کرونا در قالب پوستر و فلش کارت

به همت قرارگاه سلامت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، توصیه های بهداشتی ائمه جمعه، علما و شاخصین اهل سنت استان گلستان در قالب پوستر و فلش کارت در فضای مجازی منتشر گردید.

البرز گلستان به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، به همت قرارگاه سلامت این مرکز، سخنان و توصیه های بهداشتی ائمه جمعه، علما و شاخصین اهل سنت استان گلستان در قالب پوستر و فلش کارت در فضای مجازی منتشر گردید.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از انتشار پوسترهای کاربردی مقابله مردمی با کرونا خبر داد و گفت: این امر با هدف مقابله با شیوع بیشتر کرونا و با استفاده از ظرفیت و توصیه های ائمه جمعه، روحانیون و شاخصین اهل سنت استان گلستان برای باز نشر در فضای مجازی توسط تیم طراحی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور آماده و در فضای مجازی منتشر شد.

حجت الاسلام نور علی دیلم با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، ضمن درخواست از آحاد مردم شریف گلستان به ویژه علما و روحانیون، ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بر همکاری و همراهی کامل با مسئولان بهداشت و درمان استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه، تلاش های خالصانه و خدمات صادقانه کادر سلامت در برابر مقابله با کرونا مورد رضایت خداوند متعال خواهد بود، افزود: ان شاءالله با لطف و عنایت حق تعالی و همراهی و همدلی مردم شریف استان گلستان، هر چه زودتر این شرایط برطرف گردد و با توکل بر خدا با موفقیت و پیروزی از این مرحله نیز عبور نموده و کرونا را شکست خواهیم داد.

0 [1]
0 [1]