امضاءتفاهم نامه تامین مسکن خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان گلستان، باحضورمهندس حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن و وزیری، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران

کدخبر۴۵۳۷۶
البرز گلستان تفاهم نامه تامین مسکن خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران به امضاء مهندس حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان و آقای وزیری، مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان رسید.
بر مبنای این تفاهم نامه متقاضیان ساخت مسکن (جامعه هدف بنیاد شهید) در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر و خانواده های دارای واحد مسکونی فرسوده و در معرض خطر از تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن استان تا سقف ۵۰ میلیون تومان برخوردار می شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان در خلال این مراسم هدف از امضاء تفاهم نامه ها با ادارات و نهادها را تسریع در روند ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی، تجمیع اعتبارات و کمکهای رفاهی ادارات و … دانست.
لازم به ذکر است بنیاد مسکن استان با هدف هم افزایی و آگاهی بخشی به جامعه هدف ادارات و نهادهای مختلف در خصوص تسهیلات و مزایای قابل ارائه به اقشار مختلف جهت جهش در ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نسبت به عقد تفاهم نامه با ادارات کل بهزیستی، کمیته امداد، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان ، میراث فرهنگی و مرکز خدمات حوزه های علمیه نموده است

 

 حبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

دیدگاه