- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

یادواره سرداران و ۲۰۰ شهید تخریب شمال کشور به میزبانی استان گلستان (بندرگز)۶و۷خردادبرگزار می شود

به گزارش گروه ایثار و شهادت پایگاه خبری البرز گلستان؛ خسرو اسدپور مسئول قرارگاه مردمی یادواره شهدای تخریب شمال کشور در این خصوص بیان کرد: یادواره سرداران و ۲۰۰ شهید تخریب شمال کشور به میزبانی استان گلستان برگزار می شود
و این باعث  افتخار است که استان گلستان علی الخصوص شهرستان بندرگز میزبان برگزاری این مراسم باشکوه و عظیم می باشد و از روزهای گذشته فضاسازی این مراسم آغاز شده است و تا زمان اجرای آن، کل شهرستان از نظر فرهنگی و تبلیغی پوشش داده می شود.
وی در ادامه افزود: مراسم در ۱۵۰۰۰ مترمربع فضای تبلیغی، عملیاتی و رزمی در محوطه مزار شهدای گمنام شهرستان بندرگز برگزار خواهد شد
مسئول قرارگاه مردمی یادواره شهدای تخریب ضمن اشاره به برنامه های فرهنگی از جمله برقراری نمایشگاه فرهنگی، خاطره گویی، مداحی و….. در روز یادواره، از اجرای برنامه های ویژه پرده برداشت و اعلام کرد: در این همایش برخی فعالیت های هنری را درنظر گرفته ایم که می توان به برنامه “باز هم آماده ایم” اشاره کرد که در آن تجلیل از جانبازان و اعلام آمادگی آن ها برای مقابله با هرگونه گزینه های روی میز به نمایش در خواهد آمد.
خسرو اسد پور با اشاره به اجرای برنامه “علم سرافرازی” در این یادواره عنوان کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در این عنوان که تا روحیه تکریم و احترام به فداکاران صفوف مقدم برقرار باشد علم سرافرازی برقرار است، برنامه علم سرافرازی با هدف تکریم و احترام از مجموعه ایثارگران گرانقدر به انجام خواهد رسید.
ایشان در پایان سخنان خود اعلام کردند: در این مراسم مقرر شده است از عملیات تخریب پل که منجر به شهادت شهید فرجی و ۸ نفر از همرزمان او گردید به صورت زنده بازسازی به عمل آید.

0 [1]
0 [1]