دیدارمدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ،با مدیر کل صدا و سیمااستان پیرامون مسئله تحکیم بنیان خانواده و رونق اجتماعی و اقتصادی جامعه بارایزنی و مشاوره بانوان

کدخبر۴۵۲۱۹

البرز گلستان الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با حضور در صدا و سیمای گلستان،با منتظرحجت مدیر کل صدا و سیما در خصوص راهکارها و فرصت های ایجاد اشتغال برای زنان کارآفرین و برگزاری جشنواره مجازی توانمندی های زنان با تعامل و همکاری رسانه استانی بحث و تبادل نظر کرد.

وی رسالت دفتر بانوان را کمک به ارتقای جایگاه زنان و توانمندسازی آنان دانست و گفت درصدد هستیم، زنان نقش موثر خود را در رونق اجتماعی و اقتصادی جامعه ایفا کنند.

غیناقی با اشاره به طرح های حوزه زنان استان گفت: این اداره کل در نظر دارد شرایطی را برای زنان توانمند در عرصه تولید صنایع دستی، کشاورزی و محصولات خانگی فراهم نماید که به خوبی به جامعه معرفی شوند و این امر با هم افزایی و حمایت سایر ارگان ها و دستگاههای اجرایی به خصوص صدا و سیما محقق خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیما نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری گفت: مسئله مهم تحکیم بنیان خانواده و رونق اجتماعی و اقتصادی جامعه با ایجاد انگیزه از طریق تبلیغات درست و رایزنی و مشاوره بانوان میسر می شود.

خبر زهره رحمانی

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیدگاه