مقاله/بازگشت مجدد احسان مکتبی به استانداری گلستان ، البته اینباربعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری

کدخبر۴۵۲۰۲

بازگشت مجدد احسان مکتبی به استانداری گلستان  البته اینبار بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری

به گزارش البرز گلستان /با ابلاغ حکم وزیر کشور عمارت سایت اداری شاهد بازگشت احسان مکتبی اما با ارتقای جایگاه قبلی بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری منصوب شد.

بعد از رفتن عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی قبلی به تهران و خالی شدن این جایگاه و ضعف  استانداری در موارد مختلف از جمله تنزل استانداری از رتبه ۳ به ۲۱ استانداری های کشور وضعف مدیریت در کنترل استانداری و ادرات مختلف و فشارهای نمایندگان جدید در تغییر فرمانداران ومدیران و ضعف در مدیریت کنترل  آتش سوزی اخیر و گلایه و انتقادها شدید رسانه های استان در عدم مدیریت کافی اینبار با مشاوره مشاورین ارشد خود و با توجه به نزدیک شدن پایان عمر ۸ساله دولت حسن روحانی و به جهت کنترل رسانه های استان و اینکه احسان مکتبی اصالتا از خانواده رسانه و مطبوعات می باشد ودستی هم در بین خبرنگاران  دارد به این نتیجه رسید که باحضور احسان می تواند مقدار زیادی از تنش های رسانه ای  را در استان کم کند البته احسان مکتبی به جهت اینکه از جنس رسانه می باشد جایگاه اصحاب رسانه استان را درک می کند و با این پیش فرض دقیقا این موقعیت را قبول کرده است

البته آیامکتبی می تواند در زیر بار فشار نمایندگانی که از نظر تفکر سیاسی زیاد با او همسو نمی باشند و خواسته های آنان وپیش رو بودن انتخابات آتی مقاومت کند؟ حل این موضوع در روزهای آینده  آشکار می شود.

متن  حکم وزیر کشو/ربه پیشنهاد دکتر حق‌شناس استاندار گلستان و با حکم وزیر کشور «احسان مکتبی» به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان منصوب شد.

در متن حکم دکتر رحمانی فضلی برای مکتبی چنین آمده است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم گلستان به سمت «معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری» منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان در بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه