مشاور جوان استاندار گلستان:پاسخ جوانان در باره دوسوال استاندار در اختیار مدیران قرار گرفت تا از نظرات کار بردی جوانان در راستای توسعه استان استفاده شود

به گزراش خبرنگار گروه جوان پایگاه خبری البرز گلستان علی نصیبی مشاور جوان استاندار در مصاحبه ای با خبرنگار ما در مسائل گونانگون جوانان و موفقیت های بدست آمده در این زمینه توضییحاتی دادند .

مهندس علی نصیبی در ابتدا در باره فلسفه تاسیس مشاوران جوان بیان داشت : در سطح استانها بعد از ادغام سازمان ملی جوانان و ورزش بخشی از وظائف امور همااهنگی جوانان به اداره ورزش واگذار گردیده و مقررشد ستاد ساماندهی جوانان با دبیری اداره ورزش وجوانان تشکیل شود و با حضور نزدیک به ۴۰اداره کل و سازمان مسئولیت هماهنگی بعضی از جوانان را بعهده داشته باشد .

وی سپس در باره هدف از تاسیس مشاوران جوان افزود : ایجاد زمینه لازم برای استفاده از افکار و اندیشه ها قشر جوانان و به تبع آن پرورش مدیران فردا و نیروسازی برای آینده است .

وی در ادامه اظهار داشت : بر این اساس در۱۴ فرمانداری استان مجموعه مشاوران جوان فعال شد و در ۶۰اداره کل و دانشگاه استانی تشکیلات مشاوران جوان راه اندازی شد.و در ادارات شهرستانها نیز رابطین جوان تشکیل شد.

مشاور جوان استاندار در باره تشکیل کارگروه های تخصصی در سازمانها و ادارات بیان داشت : با حضور دراتاق کار گروهها ی تخصصی سازمانها و فرمانداریها زمینه ایده پردازی جوانان صاحبنظر و نخبه فراهم آمد.

وی سپس از برگزاری جلسلت متعد با استادار و مدیرا ناستانی گفت : در ابتدای سال تاکنون ۲جلسه با استاندار مدیران استانی و فرماندارن با حضور گسترده جوانن منخصص برای ایده پردازی و ارائه نظرات کار بری جوانان استان برگزار گردید. وی ادامه دا: جلسه ای ۱۷۰نفر ه از جوانان با مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار شد .

مهندس نصیبی مشاور جوان استاندار سپس در باره برنامه های آینده مشاور جوان اظهار داشت : طی دو هفته آینده جلسه ای با معاون عمرانی و مدیران حوزه معاونت عرانی با حضور جوانان صاحبنظر و دانشگاهی در زمینه معماری و شهر سازی استان  و عمران وبحران و برنامه ریزی شهری و روستایی برگزار می شود .

مشاور جوان استاندار در باره دوپرسش استاندار که قبلا برای جوانان در زمینه توسعه و اشتغال در استان مطرح نموده بود بیان داشت : دو پرش استاندار که برای جوانان مطرح کرده بود ۱۶۰پاسخ تحلیلی رسید و داوری شد و تمامی پاسخها در اختیار مدیران ارشد استان قرار گرفت تا از نظرات کار بردی جوانان در راستای توسعه استان استفاده شود .

IMG_7618 IMG_7616

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۸ ب.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    با سلام جناب اقای نصیبی مدیران ما اگه قدرت تحلیل داشتند وضعیت استان اینطوری نبود . مدیران مااز جوانان تحصیلکرده و دارای ایده میترسند .

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه