مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:تامین زیرساختهای ارتباطات مخابراتی در حال حاضر از فعالیتهای مهم مخابرات محسوب می شود

کدخبر۴۵۱۵۶
برقراری ار تباط با کیفیت ویدئو کنفرانسی توسط مخابرات در افتتاح پروژه های اشتغالزایی برروی دریای خزر

البرز گلستان پروژه های اشتغال زایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برروی دریای خزر در منطقه شهرستان گمیشان به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد .
به گفته روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مراسم افتتاح پروژه های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در تهران با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه و دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بصورت ویدئو کنفرانسی ، برگزار شد .
در این مراسم که در استان و در منطقه دریای شهرستان گمیشان با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان ، مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد مخابرات منطقه گلستان توانست با برقراری ارتباط با کیفیت ویدئو کنفرانسی ارتباط بین استان و تهران را پشتیبانی نماید.
در حاشیه این مراسم مهندس غلامعلی شهمرادی با تشکر از کارشناسان معاونت شبکه که در برقراری این ارتباط ویدئو کنفرانسی تلاش فراوان داشته اند گفت : تامین زیرساختهای ارتباطات مخابراتی در حال حاضر از فعالیتهای مهم مخابرات محسوب شده و با توجه به شیوع ویروس کرونا این امر مهم کمک بسیار مهمی در ایجاد ارتباطات و دریافت خدمات بصورت غیر حضوری ، کرده است .

 

خبر امیر علی افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۴ ق.ظ

دیدگاه