تاکیدمجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان دردیداربافرمانده و مسئولان انتظامی استان، برمشارکت همه سازمان‌ها ونهادها درراستای همکاری بانیروی انتظامی

کدخبر۴۵۱۲۳

دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری امنیت در اولویت امور قرار داشته و حمایت و پشتیبانی از ماموریت‌های نیروی انتظامی یک ضرورت است.
البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “رحمت الله نوروزی” در دیدار مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان با فرمانده و مسئولان انتظامی استان، بر مشارکت همه سازمان‌ها و نهادها در راستای همکاری با نیروی انتظامی تاکید کرد.
وی افزود: جان برکفان ولایت در نیروی انتظامی شبانه روز و در شرایط مختلف مشغول خدمت رسانی هستند که این تلاش مجاهدانه رضایتمندی مردم، مسئولان و در رأس آن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بدنبال داشته است.
دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت، زیرساخت توسعه در عرصه‌های مختلف کشور است، گفت: ‌حمایت و پشتیبانی از ماموریت‌های ناجا یک ضرورت است و اعتقاد ما بر این است که بدون منت باید به نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف کمک کرد.
نوروزی بیان داشت: امروز پلیس با تامین نظم و امنیت و مقابله با قانون شکنان، نقش بسزایی در رونق فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور دارد.
وی با اشاره به برخی جوسازی های دشمنان علیه پلیس، تصریح کرد: برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و مجرمان خواسته مردم و مسئولان بوده و نیروی انتظامی در این راستا برابر قانون عمل کرده است.
نوروزی اظهار داشت: اگر در تقویت و توجه به موضوع امنیت، حلقه مهم آن یعنی نیروی انتظامی نادیده گرفته و یا کمرنگ دیده شود، به‌طور قطع به اهداف مورد نظر نخواهیم رسید و انتظارات به حق مردم در حوزه امنیت برآورده نخواهد شد.
دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تقدیر از وضعیت مطلوب امنیت در سطح استان، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان از هیچ تلاش و کمکی در حوزه ارتقاء امنیت استان دریغ نکرده و از طرح ها و برنامه های نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مجلس شورای اسلامی حمایت خواهند کرد.
مجموعه دستگاه ها و یگان های متولی در تولید امنیت نقش دارند
در ادامه این دیدار سرهنگ “سعید دادگر” فرمانده انتظامی استان نیز امنیت را لازمه و بسترساز رشد و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: پلیس، به صورت شبانه روزی و مستمر با تمام کمبودها و محدودیت ها در حال انجام وظیفه است.
این مقام انتظامی استان با تاکید بر ارتباط متقابل پلیس با مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: امنیت، مطالبه بحق مردم از پلیس است و به لحاظ ساختار حاکمیتی، امنیت باید باشد تا مطالبات و خواسته‌های مردم در حوزه های اقتصادی،‌ اجتماعی و‌ فرهنگی به سامان برسد.
وی افزود: مجموعه دستگاهها و یگانهای متولی باید امنیت را تولید کنند و ما مسئول حفاظت از این امنیت تولید شده ایم، در غیر اینصورت دچار دور باطل شده و مردم و پلیس باید هزینه آن را بپردازند.
رئیس پلیس گلستان انتظار مردم از پلیس را پلیسی مقتدر، مهربان، امانت‌دار و عدالت‌محور برشمرد و تصریح کرد: به عنوان سرباز نظام با تمام وجود در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش خواهیم کرد.
این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سال‌های اخیر همکاری خوبی را با نیروی انتظامی داشته و این همکاری و تعامل می‌تواند در برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت موثر باشد.
وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار بهتر می‌توانند پیام‌های پلیسی را به مردم منتقل کرده و نقش این افراد در فرهنگ‌سازی‌های گوناگون، نقش پررنگ و غیرقابل انکار است.
سرهنگ دادگر در پایان با تقدیر از حسن توجه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان به مجموعه خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی، ‌خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه های ناجا بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۸ ب.ظ

دیدگاه