- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان :تعداد دهیاری های بهره مند از اعتبارات مرتبط با زیرساخت های گردشگری در سال ۹۹به ۲۴ روستا افزایش یافت

کدخبر۴۵۰۹۷
البرز گلستان  با بهره مندی ۵ روستای دیگر از اعتبارات مرتبط با زیرساخت های گردشگری در سال ۹۹، تعداد دهیاری های بهره مند از اعتبارات مذکور به ۲۴ روستا افزایش یافت.

علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گفت در راستای ایجاد درآمد پایدار و کمک به توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان، بیش از ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور به ۵ روستا دیگر استان گلستان اختصاص یافت.

وی افزود: این پروژه ها شامل طرح های مرتبط با فراهم سازی زیرساخت های گردشگری اعم از ایجاد خانه مسافر، اقامتگاه روستایی، بازارچه های محلی، سرویسهای بهداشتی عمومی، پارکینگ، و .. می باشد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اظهار داشت اولویت دریافت این اعتبارات با روستاهای هدف گردشگری می باشد و تلاش داریم با تعامل با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اقدامات لازم را در جهت ارتقاء فعالیت های مرتبط با گردشگری و ایجاد زیرساخت های لازم در روستاهای استان به ویژه روستاهای دارای قابلیت گردشگری داشته باشیم.

علی نصیبی در رابطه با تداوم جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا گفت: برگزاری این جشنواره ها یکی از اولویت های این اداره کل بود، لیکن فعلا به علت شیوع کرونا شرایط برای برگزاری این برنامه ها فراهم نیست.

خبر مسلم افتخاری

0 [1]
0 [1]