علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان :تعداد دهیاری های بهره مند از اعتبارات مرتبط با زیرساخت های گردشگری در سال ۹۹به ۲۴ روستا افزایش یافت

کدخبر۴۵۰۹۷
البرز گلستان  با بهره مندی ۵ روستای دیگر از اعتبارات مرتبط با زیرساخت های گردشگری در سال ۹۹، تعداد دهیاری های بهره مند از اعتبارات مذکور به ۲۴ روستا افزایش یافت.

علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گفت در راستای ایجاد درآمد پایدار و کمک به توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان، بیش از ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور به ۵ روستا دیگر استان گلستان اختصاص یافت.

وی افزود: این پروژه ها شامل طرح های مرتبط با فراهم سازی زیرساخت های گردشگری اعم از ایجاد خانه مسافر، اقامتگاه روستایی، بازارچه های محلی، سرویسهای بهداشتی عمومی، پارکینگ، و .. می باشد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اظهار داشت اولویت دریافت این اعتبارات با روستاهای هدف گردشگری می باشد و تلاش داریم با تعامل با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اقدامات لازم را در جهت ارتقاء فعالیت های مرتبط با گردشگری و ایجاد زیرساخت های لازم در روستاهای استان به ویژه روستاهای دارای قابلیت گردشگری داشته باشیم.

علی نصیبی در رابطه با تداوم جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا گفت: برگزاری این جشنواره ها یکی از اولویت های این اداره کل بود، لیکن فعلا به علت شیوع کرونا شرایط برای برگزاری این برنامه ها فراهم نیست.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه