با حضورشیخی امام جمعه شهرستان کردکوی مراسم زنگ نمادین وحدت اسلامی در هنرستان فنی و حرفه ای ۱۵خرداد بصدا درآمد

کدخبر۴۵۰۰۵

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پررش شهرستان کردکوی :چهار شنبه ۱۴آبان ۹۹ با حضور ، قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی ، حاج آقا شیخی امام جمعه کردکوی ،بهرامی از حوزه پرورشی در هنرستان فنی و حرفه ای بنیاد ۱۵خرداد زنگ متمرکز وحدت اسلامی به صدا در آمد.
قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی با اشاره به آیات قرآنی گفت: محوریت رهبری تیمی بعنوان فردی دارای هدف برای پیشبرد گروه روشی کار آمد در فضا های آموزشی است و همواره رهبر گروه درجهت رسیدن به اهداف خودبایجاد وفاق و همدلی به این کار دست می زند .
وی در ادامه گفت:وحدت با محوریت پیامبر اسلام بعنوان یک استراتژی بزرگ درجهان برای اولین بار توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجادشد و تقریب بین مذاهب در جهت نزدیک شدن ایده ها و نظرات فرق اسلامی به شکل واقعی به اجرا درآمد و ازحالت نظری و تئوری به عمل تبدیل شد..
حاج آقا شیخی امام جمعه کردکوی با اشاره به حب الله در آیات و روایات پرداخت و گفت: منظور از حب الله پیامبر و ائمه طاهرین ماست که هرکس به این ریسمان الهی چنگ زند رستگار می شود .
وی درادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران و پیروزی های آن یکی از بزرگترین نشانه ها است .وقتی مردمی با نیت صالح و پاک به پیامبر و ائمه طاهرین پناه آوردند درحوادث روزگار همواره از دشمنان مصون ماندند.
شیخی افزود: نمونه این مطلب در دفاع مقدس مشهود است و در رویدادهای مهم جهان هموراه ما این مطلب را به عینه مشاهده می کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پایمردی های شهداء و رزمندگان و چنگ زدن به حب الله درعرصه های مختلف با پیروزی همراه بوده اند.
درانتها زنگ وحدت اسلامی بمناسبت هفته وحدت توسط حاج آقا شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی بصدا در آمد.

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۵ ق.ظ

دیدگاه