مفیدی مدیرمنابع انسانی مخابرات منطقه گلستان:فعالیتهای حوزه کارکنان ،افزایش انگیزه و اثربخشی سازمانی را در برخواهد داشت

مدیرمنابع انسانی مخابرات منطقه گلستان:
فعالیتهای حوزه کارکنان ،افزایش انگیزه و اثربخشی سازمانی را در برخواهد داشت

مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه گلستان با تشریح عملکرد مدیریت منابع انسانی ، فعالیتهای مرتبط با حوزه کارکنان را موجب افزایش انگیزه و اثر بخشی سازمانی دانست .
البرز گلستان بهنقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، سید یعقوب مفیدی با تاکید بر برنامه ریزی مدون در راستای توسعه سازمانی و ایجاد رفاه برای کارکنان افزود: عملکرد مدیریت منابع انسانی با هدف افزایش بهره وری در سازمان انجام می شود بطوریکه شامل حال تمامی گروههای کارکنان شده و بصورت مستمر در دستور کار قرار دارد .
مدیر منابع انسانی مخابرات منطقه گلستان با اشاره به تصمیمات شرکت مخابرات ایران بر تغیییرات ویژه در دریافتی کارکنان و مطالبات آنها گفت : درج احکام ، ارتقاء گروه و حق سرپرستی ، منزلت شغلی ، افزایش رفاهیات انجام شده و پرداخت حق جذب نیز به محض ابلاغ به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی آموزش را به عنوان ابزاری برای ارتقاء سطح دانش کارکنان دانست و گفت : با در نظر گرفتن کلاس های آموزشی مختلف اعم از فنی و غیر فنی بصورت آنلاین و ویدئو کنفرانسی توانستیم از ابتدای سال جاری ، ۵۳۲ ساعت آموزش برای ۱۱۹۵ نفر از همکاران داشته باشیم تا بتوانیم با بروز رسانی سطح آگاهی و دانش کارکنان خدمات را به نحو احسن ارائه دهیم .
سید یعقوب مفیدی با اشاره به خدمات رفاهی و ورزشی ارائه شده به کارکنان گفت :در حوزه رفاه و فعالیتهای ورزشی به تمامی گروههای کارکنان و خانواده آنها خدمات مختلفی ارائه می شود که البته با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مجموعه ورزشی شهدای مخابرات محدود در ارائه خدمات است ولی به محض پایان این شرایط برنامه های بسیار متنوعی برای کارکنان و فرزندان آنها ارائه خواهد شد .
وی با اشاره به خدمات درمانی در نظر گرفته شده از بیمه تکمیلی کارکنان گفت و افزود: با پیگیری های انجام شده و مستمر ، بیمه تکمیلی درمان کارکنان قرارداد کارمشخص در دستور کار قرار گرفته و در شرف اجراست تا بتوانند همکاران در این بخش نیز ازاین خدمت رفاهی بهره مند شوند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان در خصوص سامانه ثبت پیشنهادات نیز توضیحاتی ارائه و گفت : برای بهره مندی از نقطه نظرات کارکنان و سهیم شدن تک تک همکاران در پیشرفت و توسعه سازمان ، سامانه نظام پیشنهادات راه اندازی شده که به لطف استقبال همکاران همیشه جزء رتبه های برتر کشور بوده ایم و پیشنهادات سازنده ای ثبت و مورد تایید کمیته ای که به منظور بررسی پیشنهادات واصله تشکیل شده قرار گرفته و به مرحله اجرا در آمده است.

 

خبرحسین مصدق

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۵ ب.ظ

دیدگاه