کیاء مدیر بیمه آتیه سازان حافظ استان گلستان دردیداربامدیرصندوق بازنشستگی استان:باتوجه به شیوع کرونا تمامی خدمات درمانی بازنشستگان درمراکز طرف قرار داد بصورت آنلاین صورت می پذیرد

کدخبر:۴۴۷۳۹

به گزارش البرز گلستان نشست تخصصی محمد براری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان با علی کیا مدیر بیمه آتیه سازان گلستان در دفتر صندوق بازنشستگی استان با حضور معاون صندوق و مدیر خانه مهر و مشاورین مدیر صندوق بازنشستگی پبرامون ارائه چگونگی خدمات درمانی و بهره وری بیشتر پیشکسوتان استان از خدمات بیمه آتیه سازان برگزار گردید.

علی کیا مدیر بیمه آتیه سازان حافظ گلستان اظهار کرد: از افتخارات بیمه آتیه سازان خدمات رسانی در مانی به بازنشستگان عزیز می باشد  و در این راستا ۱۸ نمایندگی  و ۷ نمایندگی ویزه و۱۴۳ مرکز خدمات در مانی شامل تمامی بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان  و مراکز پارکلینکی با کیفیت بالاطرف قرار داد بیمه در سطح استان  می باشد.

کیا سپس گفت :کلیه مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه آتیه سازان بدون نیاز به معرفی نامه موظف به همکاری با طرف بیمه گذار می باشد و دراین راستا در جهت جلو گیری از ائتلاف وقت و هزینه بازنشسته چندین بار مکاتبه گردید و در صورت لزوم در  ارائه خدمات دهی ضعیف به بازنشستگان نیز تذکرات لازم به این مراکز داده خواهد شد.

مدیر بیمه آتیه سازان گلستان با بیان اینکه این بیمه تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کارخود قرار می دهد خاطر نشانکرد:خوشبختانه در سطح کشور بیمه آتیه سازان خوب عمل کرد و با مراکز در مانی طرف قرار دادخود در اسرع وقت تسویه حساب انجام می دهد ضمن آنکه در زمان های مشخص به اتفاق مدیران مرتبت بازدیدهای میدانی از این مراکز صورت می گیرد.

وی همچنین ضمن تشکر از مدیر صندوق بازنشستگی استان  و همکارنشان بواسطه همکاری مطلوب با بیمه تصریح کرد:بیمه آتیه سازان  یکی از بزرگترین و تخصصی ترین بین تکمیلی درمان در کشور می باشد و با توجه به شیوع کرونا تمامی خدمات در مانی بازنشستگان در مراکز طرف قرار داد بصورت آنلاین صورت می پذیرد.

در ین نشست هریک از حاضران نقطه نظرات خود را درجهت ایجاد ارتباط و همدلی و بهره وری بیشتر از خدمات در مانی بیمه آتیه سازان برای بازنشستگان نظرات خود را اعلام کردند و مقرر شد جلسه بعدی درمحل دفتر بیمه استان در جهت ایجاد وفاق و همکاری بیشتر انجام گردد./ انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه