- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

براری مدیرصندوق بازنشستگی استان گلستان دردیداربامدیربیمه آتیه سازان حافظ استان:بایدتمهیداتی صورت گیردتابازنشسته و خانواده او دغدغه هزینه درمان نداشته باشد

کدخبر:۴۴۷۳۰

به گزارش البرز گلستان نشست تخصصی  محمد براری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان با علی کیا مدیر بیمه آتیه سازان گلستان در دفتر صندوق بازنشستگی استان  با حضور معاون صندوق و مدیر خانه مهر و مشاورین مدیر صندوق بازنشستگی پبرامون ارائه چگونگی خدمات درمانی و بهره وری بیشتر پیشکسوتان استان از خدمات بیمه آتیه سازان برگزار گردید.

در این نشست براری ضمن تقدیر از خدمات بیمه آتیه سازان استان اظهار کرد با توجه به اجرای طرح همسان سازی بازنشستگان عزیز در کشور و سح استان گلستان الان مهمترین دغدغه آنان بحث سلامت و جلو گیری از بیماریهای واگیر دار از جمله ویروس کرونا می باشد .

وی افزود: یکی از مسائل مهمی که صندوق بازنشستگی نسبت به آن خود را موظف به پیگیری می داند بحث سلامت درمان و روانی وشادابی بازنشستگان می باشد و در این راستا با توجه به تفاهنامه بیمه آتیه سازان با صندوق بازنشستگی کشور ما خود را در پیگیری مطالبات آنان و اتحاد جهت خدمات رسانی به بازنشستگان مسئول می دانیم .

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در ادامه متذکر شد: با توجه بعه ظهور ویروس منحوس کرونا یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه قشر بازنشستگان و سالمندان می باشد که در این راستا نیاز به پیگیری و حساسیت بیشتری دارد.

محمد براری همچنین افزود : هزینه درمان کرونا بسیار بالا می باشد که باید تمعیداتی صورت گیرد تا بازنشسته و خانواده آن دغدغه هزینه درمان آنرا نداشته باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای طرح همسان سازی نیاز می باشد که سقف تعهدات درمانی بیشتر شود ضمن آنکه دستگاههای اجرایی در عقد قرار داد با سازمانها و مراکز درمانی وخدماتی اولویت اول آنان بازنشستگان و بعد شاغلین باشد.

محمد براری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان همچنین خواستار اجرای قانون ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری توسط دستگاههای اجرایی برای بازنشستگان شد.

وی همچنین از ارتباط و تعامل صندوق و بیمه آتیه سازان استقبال کرد  واز سرویس دهی درمانی به  بازنشستگان تقدیر کرد./ انتهای خبر

[1]

 

0 [2]
0 [2]