نمانیده ولی فقیه در گلستان:همه مسلمانان، بعثت و معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) را قبول دارند، گفت: این دو واقعه، عامل وحدت مسلمانان هستند

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان با بیان اینکه همه مسلمانان، بعثت و معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) را قبول دارند، گفت: این دو واقعه، عامل وحدت مسلمانان هستند.

به گزارش گروه مذهبی پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جشن عید مبعث مردم اهل سنت شهر فراغی افزود: بنابراین باید با تمام وجود به دنبال او حرکت کنیم و در برابر کسانی که خواهان لطمه به پیامبر (ص)، صف واحد باشیم.

وی، با بیان اینکه در روز بعثت، رابطه بین آسمان و زمین خاتمه یافت، خاطرنشان کرد: از چنین روزی، تمامی مردم باید دست به سوی چنین انسانی دراز کنند و پشت سر او به راه بیفتند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه باید به دستور الهی درباره همدلی و وحدت بین مسلمانان عمل کنیم، اظهار کرد: شیطان خواهان تفرقه و جنگ بین مسلمانان است و کسی که بر شیپور اختلاف بین شیعه و سنی بدمد، به طور قطع، راه شیطان را برگزیده است.

آیت الله نورمفیدی، در ادامه، برخی از منابع تاریخی درباره بعثت پیامبر را مخالف معیارهای اسلامی دانست و گفت: اینها ساخته و پرداخته دست دشمنان اسلام، به ویژه صهیونیست ها هستند.

وی تصریح کرد: در برخی از منابع تاریخی امده که وقتی جبرائیل بر پیامبر (ص) نازل شد و بشارت نبوت به ایشان داد، نبی مکرم اسلام (ص) به قدری ترسید که می خواست خود را از کوه به پایین پرت کند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبر ی تاکید کرد: کسی که تحمل رویت جلوه الهی را نداشته باشد، صلاحیت پیامبری را ندارد، چنین چیزی درباره پیامبر گرامی اسلام (ص)، دروغ است.

آیت الله نورمفیدی توضیح داد: بعد از اینکه پیامبر (ص) ماجرای جبرائیل را برای همسر خود تعریف کرد، حضرت خدیجه (س)، آن حضرت را نزد یکی از کاهنان مسیحی برد و آن کاهن با استناد به تورات، گفت که او پیامبر خداست.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) بعد از نزول وحی، نمی دانست که به پیامبری برگزیده شده و این خبر را کاهن مسیحی به او داد، چطور امکان دارد آن حضرت، بعد از نزول وحی و ابلاغ رسالت، ترسیده و تصمیم به خودکشی گرفته باشد؟

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود، پیوند بنده با خالق هستی را شیرین و لذت بخش دانست و گفت: طبق فرمایش نبی مکرم اسلام (ص)، انسان فقط در سه حالت از عبادت و بندگی لذت می برد.

آیت الله نورمفیدی افزود: لذا بندگی در این است که هیچکس بیشتر از ذات اقدس الهی و پیامبر (ص) برای او محبوب نباشد، دوستی او رنگ و بوی الهی داشته باشد و همزمان، به طاغوت کفر بورزد و به خدا ایمان داشته باشد.

وی با اشاره به جنایت آل سعود در یمن، خاطرنشان کرد: طبق این فرمایش پیامبر (ص)، نمی توانیم این رژیم آدم کش را که بمب بر سر کودکان، زنان و مردان بیگناه یمن می ریزد، دوست داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان ادامه داد: باید دشمن خونی رژیمی باشیم که چنین جنایت هولناکی مرتکب می شود و با اسرائیل، دشمن قسم خورده مسلمانان، دوست است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

دیدگاه