وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:زنده‌ نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاداست

خدمت توام با تکریم به جامعه ایثارگری وظیفه کارکنان بنیاد است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با تأکید بر رسیدگی دقیق و سریع به امورات جامعه ایثارگری اظهار کرد: کارکنان بنیاد خدمت بی‌منت، به‌موقع و قانون‌مند به ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده اند.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: دیدارهای چهره به چهره سبب می‌شود تا بستری فراهم شود که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از نزدیک مسائل خود را بیان کنند.
وی ادامه داد: اخلاص و عمل به تکلیف ویژگی بارز شهداست و براین باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند پس باید کارها را با دقت و جدیت بیشتری انجام دهیم تا خداپسندانه باشد.
وزیری ضمن تأکید بر ارتقای منزلت اجتماعی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت؛ تجلیل وزنده‌ نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است.
وی تصریح کرد: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال شهدا و خانواده ایشان انجام دهیم پس همه ما وظیفه‌داریم در مرتفع نمودن مشکلاتشان بکوشیم.
مدیرکل بنیاد گلستان پاسداشت رشادت‌ها و دلاورمردیهای جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و برای تکریم خانواده‌های آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۴ ق.ظ

دیدگاه