اعلام آمادگی اداره کل اوقاف گلستان برای پذیرش محکومان جایگزین حبس

امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه دادگستری گلستان ، بسیج حقوقدانان و اوقاف / اعلام آمادگی اوقاف برای پذیرش محکومان جایگزین حبس
البرز گلستان دادگستری استان گلستان، بسیج حقوقدانان و اداره اوقاف و امور خیریه استان تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
استفاده از توانمندی و ظرفیت های این نهادها برای افزایش دانش حقوقی مردم و ارتقای دانش قرآنی کارکنان دادگستری از مفاد این تفاهم نامه است .
سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در قالب این تفاهم نامه همکاری، دادگستری گلستان و بسیج حقوقدانان آمادگی خود را برای اعزام مشاوران حقوقی به مساجد و مکان های مذهبی برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مردم و طرح مسائل حقوقی ، اعلام کردند.
حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: کمک به تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم بین کارکنان دادگستری و خانواده های آنان، برگزاری دوره های آموزشی فصلی برای ارتقای دانش حقوقی کارشناسان اداره اوقاف از دیگر اهدافیست که در قالب این تفاهم نامه و با استفاده از ظرفیت های اوقاف به دنبال تحقق آن هستیم.
قاسمی وناجمی ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان نیز محکومانی که در قالب مجازات های جایگزین حبس به انجام خدمات عمومی رایگان ملزم شده اند را می پذیرد.
این تفاهم نامه را هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان را نیز بر عهده دارد و حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان امضا کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه