- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سعید رحیمی رئیس کمیته ورزش وعضو حقوقدان شورای اسلامی شهر گرگان:فرهنگیان خیر بازنشسته می‌توانند متولیان خوبی برای گسترش فرهنگ انفاق و اجرایی شدن هرچه بهتر آن در سطح جامعه شوند

کدخبر:۴۴۶۶۹

البرز گلستان سعید رحیمی رئیس کمیته ورزش وعضو حقوقدان شورای اسلامی شهر گرگان درجلسه خیرین پیشکسوت آموزش وپرورش گرگان ضمن تقدیر وتشکر از خیرین فرهنگی که منشاء بسیاری از خدمات ارزنده و کمک به هم نوعان در زمان انتشار ویروس کرونا بوده اند، اظهار کرد:پیشنهاد می‌گردد که با شناسنامه دار کردن تشکل‌های خیریه همکاری و همیاری دستگاه‌های ذیربط با این انجمن های مردم نهاد را در خدمت هرچه بهتر به نیازمندان داشته باشیم،خصوصا اینکه خیریه مذکور متشکل از فرهنگیان فرهیخته بازنشسته بوده که می‌توانند متولیان خوبی برای ارتقا موضوعات فرهنگی برای آینده سازان می باشد.

وی افزود: تامین مالی جمعی امور خیریه پرداخت. تامین مالی جمعی روشی چابک است که در آن پول از تعداد زیادی از خیرین خرد جمع آوری می شود و جهت تامین مالی امور خیر مورد استفاده قرار می گیرد؛ همین امر می تواند منجر به گسترش فرهنگ انفاق و اجرایی شدن هرچه بهتر آداب انفاق در سطح جامعه شود.

عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر گرگان  در ادامه گفت: ما به فکر خیر و عمل خیر بها می دهیم و چه بهتر که این اقدامات خیرانه با دید روشن و متناسب با نیازهای جامعه انجام شود تا موجب رشد و تعالی افزون تر جامعه گردد.

 سعید رحیمی رئیس کمیته ورزش وعضو حقوقدان شورای اسلامی شهر گرگان همچنین افزود  صیانت از کار خیرین و تجلیل و تکریم از اقدامات خداپسندانه این افراد از دیگر وظایفی است که بر عهده ما است تا با انجام آن از کار خیران با بهترین کیفیت به نفع جامعه بهره‌برداری کنیم./ انتهای خبر

0 [1]
0 [1]