سرهنگ باقری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کردکوی دردیدار با اصناف :کسبه وبازاریان بازوان مهم واساسی دراتقاء احساس امنیت دراستان می باشند

البرز گلستان  سرهنگ باقری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کردکوی امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه ۹۹در نشست با روسای اتحادیه ها و اصناف شهرستان کردکوی بمناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به خاطر نقش و اهمیتی است که امنیت در سطح جامعه دارد.

وی با بیان اینکه امنیت یک فرآیند اجتماعی است و نیروی انتظامی یکی از اعضاء مهم تامین کننده آن می باشد، افزود: اقشار مختلف جامعه در تولید امنیت سهیم هستند و مردم جزء مهمترین اقشاری هستند که نقش بسزایی در تولید امنیت ایفا می کنند و امنیت جز با مشارکت شهروندان امکانپذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به امنیت عمومی و اقتصادی به عنوان یکی از ابعاد مهم امنیت داخلی، تصریح کرد: امنیت عمومی ابعاد، مولفه ها و شاخص های بسیار زیادی دارد که در حوزه اصناف و بازاریان، خود این افراد به عنوان یک مولفه تاثیرگذار در تولید امنیت عمومی و اقتصادی نقش مهمی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: افزایش احساس امنیت و آرامش بسیار مهم و حایز اهمیت است و در جامعه نشاط ایجاد می کند و آن را آماده حرکت و پویایی می کند و باعث می شود تمام اقشار جامعه اعم از مردم، کسبه و بازاریان با خیال راحت و بدون دغدغه به فعالیت اقتصادی و روزمره بپردازند.

وی کسبه و بازاریان را از بازوان مهم و اساسی در اتقاء احساس امنیت در استان برشمرد و گفت: کسبه و بازاریان نیز همانند نیروی انتظامی با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارند و مردم در ارتباط مستقیم با آنها قرار دارند و درکی که آنها از کسبه و بازاریان پیدا می کنند از نحوه برخورد و تعاملات آنها در مبنای قضاوت مردم است و باعث ارتقاء احساس امنیت در جامعه می شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این جلسات موجب تثبیت و تحکیم امنیت پایدار در شهرستان می شود، خاطر نشان کرد: همه ما در تامین امنیت شهرستان نقش داریم و باید دست در دست هم دهیم و مواهب و نکات مثبتی که در شهرستان وجود دارد را برجسته کرده و به خارج از شهرستان انعکاس داده تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی باشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۲ ق.ظ

دیدگاه