اسدی فر مدیرشعب بانک مسکن استان گلستان ازپرداخت ۵۰۰ میلیون ریال وام بانرخ ۵% وبازپرداخت ۱۵ ساله به روستائیان زلزله‌زده شهرستان رامیان خبرداد

البرز گلستان به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مجید اسدی فر مدیر شعب استان همراه با  استاندار گلستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استانی و شهرستانی در سفر به شهرستان رامیان از روستاهای توابع این شهرستان ازجمله روستای قورچای که در زلزله اخیر استان دچار آسیب و خسارت شدند دیدن کرد.

طی این بازدید، دستورات لازم برای حل برخی از مشکلات مانند کمبود چادر برای روستائیان و ضرورت توزیع بیشتر امکانات بهداشتی مانند ماسک در مناطق زلزله‌زده توسط استاندار گلستان صادر و همچنین عملیات اجرایی ساخت ۱۲۴ واحد مسکونی تخریب‌شده ناشی از این حادثه قهری در روستای قورچای این شهرستان آغاز شد.

گفتنی است، استاندار گلستان، در مراسم آغاز عملیات اجرایی این تعداد واحد مسکونی تأکید کرد؛ ساخت این واحدهای مسکونی می باید قبل از شروع فصل زمستان پایان یابد. وی افزود؛ شروع عملیات ساخت واحدهای مسکونی تخریب‌شده در فاصله اندک پس از وقوع حوادث قهری، در سطح کشور کم‌نظیر است.

استاندار در ادامه از تعامل موثر و همکاری مطلوب بانک مسکن استان به جهت ورود به موقع و تسریع لازم در پرداخت تسهیلات مربوطه ، تقدیر ویژه کرد.

گفتنی است، مبلغ تسهیلات مربوط به زلزله‌زدگان، به ازای هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ ۵% و بازپرداخت ۱۵ ساله در نظر گرفته‌شده است که توسط بانک مسکن به متقاضیان معرفی‌شده از سوی بنیاد مسکن استان پرداخت می شود

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۷ ب.ظ

دیدگاه