- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

الهه غیناقی رئیس هیئت ورزش های همگانی گلستان خبرداد:پیگیری تشکیل اتاق های فکر برای شادابی عموم جامعه در هیات ورزش های همگانی

البرز گلستان «الهه غیناقی»  در مجمع انتخابات هیئت ورزش های همگانی استان گلستان اظهار کرد: با کمک همدیگر بتوانیم آنچنان شایسته استان است اقدام کنیم، وظیفه سنگینی برعهده ما قرار داده شده است و این قول را می دهم از همه توان خود در زمینه هیات ورزش همگانی استفاده کنیم.

رئیس هیئت ورزش های همگانی گلستان ادامه داد: ورزش همگانی برای ایران فعال از طریق استان ها می تواند شکل بگیرد.

غیناقی یادآور شد: باید جامعه هدف مثل دانشجویی، دانش آموزی و سالمندان و کارکنان دستگاه های اجرایی مد نظر هیئت ورزش همگانی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تشکیل اتاق های فکر برای شادابی عموم جامعه باید در هیات ورزش های همگانی دنبال شود و  در این راستا تفاهم نامه با ورزش و جوانان، بهزیستی، فنی و حرفه ای و  ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین شده است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گلستان به بابیان اینکه باید الگوی توسعه مشارکتی در ورزش همگانی به وجود بیاید، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا با استفاده از بستر فضای مجازی می توانیم باشگاه مجازی تندرسی را راه اندازی کنیم.

غیناقی بیان کرد: تشکیل کمیته استان قانون گذار تندرستی و سلامت، تشکیل قرارگاه عملیاتی زیر مجموعه کمیته های همگانی و تاسیس رسانه ورزش همگانی با همکاری صدا و سیما از دیگر برنامه هایی است که پیگیری می کنم.

0 [1]
0 [1]