- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان خبرداد: آغاز دوره های جدید آموزشی آتش نشانان روستایی استان

آغاز دوره های جدید آموزشی آتش نشانان روستایی استان گلستان

البرز گلستان علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی دهیاری ها و کارکنان دهیاری و با توجه به وجود ۳۴ پایگاه آتش نشانی روستایی در استان گلستان، مجددا در سال ۹۹ دوره های تئوری و تخصصی یک و دو سه آتش نشانی برای ۱۲۰ نفر از آتش نشانان روستایی گلستان برگزار میشود.

?وی افزود: این دوره ها به مدت ۶ روز در حوزه مرکز و غرب استان با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان و در حوزه شرق استان نیز به مدت ۶ جلسه برای پایگاه های آتش نشانی روستایی در روزهای فرد دو هفته آتی با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری گنبد برگزار می شود.

?مدیرکل امور روستایی و شوراها اظهار داشت: در برگزاری این دوره‌ها سازمان همیاری شهرداری های استان مشارکت و مساعدت داشته است.

?علی نصیبی گفت: در سال گذشته نیز دوره های آموزشی آتش نشانی برای پایگاه های آتش نشانی روستایی برگزار شد و در این دوره ها دهیاران، سربازان امریه آتش نشان و کارکنان این ‌پایگاه ها حضور داشتند و مجددا امسال نیز دوره‌های بازآموزی برگزار می شود تا آتش نشانان به صورت تئوری و عملی جدیدترین مسائل آموزشی را فرا گیرند.

?وی با تاکید بر برگزاری دوره های مدیریت بحران در سال گذشته، تصریح کرد: امسال نیز دوره های آموزشی مدیریت بحران در قالب پکیج آموزش از راه دور روستایار در اختیار دهیاران و کارکنان دهیاری ها قرار‌ گرفته است.

?مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری‌ گفت: علاوه بر این، امسال در شهرستان های مختلف دوره های مدیریت بحران یک، دو و سه با همکاری هلال احمر جهت دهیاران به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

? علی نصیبی گفت: پایگاه های آتش نشانی روستایی استان گلستان هرسال نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته و با توجه به تجربه کسب شده و آموزش ها اثرگذاری مثبت تری داشته اند.

 

0 [1]
0 [1]