نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع آموزش و پرورش گلستان درجلسه محققین و اعضای هسته گزینش:گزینش باید خروجی آن نیروی انسانی با کیفیت باشد

البرز گلستان به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان،  آموزش وپرورش استان جهت هماهنگی و آمادگی انجام گزینش داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، پیش از ظهر دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۹۹ در سالن فرهنگ اداره کل آموزش وپرورش گلستان برگزار گردید.

درابتدای جلسه محمدرضا قربانی مدیرهسته گزینش آموزش وپرورش استان، بر کیفیت بخشی به تحقیقات و مصاحبه تاکید نموده و دقت نیروی انسانی وشایسته گزینی را رسالت و ماموریت اصلی گزینش دانسته وبه ویژگیهای لازم برای محققین و الگو و عامل بودن گزینشگران اشاره کردند.

قدرت الله نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع آموزش و پرورش استان، نیزدرسخنانی وجود معلمان خوب وبا کیفیت را عامل تعلیم وتربیت مناسب وبا کیفیت دانسته و به این نکته اشاره کرد که پشتوانه کارها باید منطق، استدلال وعلم باشد.

نظری همچنین برگزینش خردمندانه مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرده و اضافه نمود که گزینش ماموریت ورسالت مهمی بر عهده دارند و باید خروجی آن نیروی انسانی با کیفیت باشد.

در پایان این جلسه از اسکندر خدیجی کارشناس مسئول گزینش شهرستان گنبدکاووس که به عنوان کارمند نمونه مدیریت آموزش و پرورش آن شهرستان انتخاب شده اند؛ تقدیر به عمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۷ ب.ظ

دیدگاه