- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرهنگ دادگرفرمانده انتظامی گلستان خبرداد:راه اندازی مجمع خیرین امنیت ساز به منظور مشارکت مردم درحوزه توسعه نظم و امنیت عمومی دراستان

خیرین امنیت ساز، سهم عمده ای در ایجاد و گسترش امنیت دارند

البرز گلستان سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر در جلسه هیأت موسس مجمع خیرین امنیت ساز امین در استانداری گلستان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) گفت: استان گلستان با وجود شرایط خاص جغرافیایی و قومیتی، از امنیت بسیار خوب و پایداری برخورد است.

وی افزود: خدا را شاکریم که در لباس مقدس ناجا مشغول خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و متحد استان هستیم و برای دفاع از امنیت و آرامش آنان شبانه روز تلاش می کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر اینکه پلیس از خدمت به مردم خسته نخواهد شد، افزود: تلاش همه مسئولان این است که امنیت پایدار در سطح جامعه برقرار باشد و هیچ خدشه ای به آرامش و آسایش شهروندان وارد نشود.

سرهنگ دادگر با بیان اینکه آحاد جامعه در برابر امنیت مسئول هستند، گفت: مردم شریف استان نشان داده اند که همواره و در شرایط مختلف پای کار هستند که نمونه های بارز آن حضور فعال شهروندان و خیرین ماجرای سیل گلستان و بیماری کرونا بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه امنیت زیربنای توسعه و لازمه سایر فعالیت ها است، اظهار داشت: خیرین امنیت ساز با حمایت های معنوی خود از پلیس، بستر بروز جرایم و آسیب های اجتماعی که تهدیدی جدی برای امنیت، سلامت و نشاط جامعه است را از بین می برند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس برای انجام هر چه بهتر رسالت خود نیاز به امکانات سخت افزاری سالم و آماده بکار، دارد، گفت: تامین نظم و امنیت مقوله بسیار حساسی است که آحاد جامعه و دستگاه های مختلف باید در این راستا یاریگر فرزندان خود در نیروی انتظامی باشند.

✅امنیت گلستان در سطح کشور کم نظیر است

در ابتدای این جلسه نیز، مهندس “عبدالرضا چراغعلی” با تاکید بر اینکه امنیت گلستان در سطح کشور کم نظیر است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت در سطح استان حاصل تلاش مجاهدانه و خالصانه فرماندهان و کارکنان انتظامی گلستان بوده است.

وی با بیان اینکه گلستان بیش از ۴۰۰ کیلومتر خط مرزی دارد، گفت: نیروهای جان بر کف پلیس شبانه روز از مرزهای استان دفاع می کنند تا شهروندان بتوانند در کمال آرامش و امنیت زندگی کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان افزود: کوچکترین نا امنی موجب برهم خوردن آرامش مردم خواهد شد لذا همه مسئولان و شهروندان باید برای امنیت پایدار و حفظ آن تلاش کنند.

چراغعلی با تاکید بر اهمیت حمایت خیرین از دستگاه های مختلف خصوصا نیروی انتظامی، گفت: در ماجراهای مختلفی همچون سیل گلستان و کرونا، حمایت مادی و معنوی خیرین نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار داشت.

این مقام ارشد استان با بیان اینکه اگر در موضوعات اجتماعی و امنیتی، مردم کمک نکنند نمی توان مشکلات را برطرف کرد، تصریح کرد: امنیت، از مهمترین دغدغه های هر جامعه است لذا خیرین می توانند با کمک های خود در این حوزه، نقش ارزنده ای در پیشگیری از بروز نا امنی داشته باشند.

 

0 [1]
0 [1]