باحضور مدیرعامل هلال احمرو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گلستان برگزارشد :اولین نشست روحانیون و ائمه جماعت هلال احمر سراسر استان باهدف هم اندیشی فعالیت ها وبرنامه های فرهنگی

اولین نشست روحانیون و ائمه جماعت جمعیت هلال احمر سراسر استان گلستان با هدف هم اندیشی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی انجام شد.

البرز گلستان فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این نشست ضمن قدردانی از همراهی های موثر روحانیون و ائمه جماعت در جهت تقویت روحیه معنوی کارکنان و داوطلبان، خاطر نشان کرد: اهداف و مأموریت های جمعیت هلال احمر بر محور مبانی دینی و الهی است. نوع دوستی و دستگیری از محرومان همواره از تأکیدات فراوان پیامبر اسلام و ائمه اطهار بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ضمن ارائه گزارش از ارائه خدمات کاروان اعزامی هلال احمر استان به مناطق محروم شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان؛ تصریح کرد: با حضور پزشکان و خیرین داوطلب شاهد همدلی و نوع دوستی غیر قابل توصیف در مناطق محروم شهرستان نیمروز بودیم؛ یقیناً این صحنه ها از اراده الهی و فطری خارج نیست.

در ادامه جلسه حجت الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان افزود: تعامل و همت بلند روحانیون و ائمه جماعت با حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان در حوزه های گوناگون کارکنان و خانواده داوطلبی هلال احمر استان قابل تقدیر است. ترویح فرهنگ نماز، تقویت برنامه ها و مسابقات فرهنگی و قرآنی و اهتمام در حوزه تقویت کانون های طلاب در حوزه های علمیه همکار در سطح استان و عملیاتی ساز اهداف و برنامه ها بر محور گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از جمله اقدامات دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان با مشارکت روحانیون و تعامل ارزنده مدیران هلال احمر استان بوده است.

در ادامه با مشارکت روحانیون و ائمه جماعت استان در خصوص فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ نماز در ۶ماهه دوم سال ۹۹ بحث و تبادل نظر شد.

در پایان از روحانیون و ائمه جماعت هلال احمر سراسر استان با اهدای لوح و هدایا تجلیل بعمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۸ ب.ظ

دیدگاه