- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشوردر چهاردهمین یادواره نمایندگان شهید استان گلستان (یاک ۴۰): زندگی جانباختگان یاک ۴۰، الگوی مدیریت جهادی بود

به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری البرز گلستان مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زندگی جانباختگان سانحه هوائی یاک ۴۰، نمونه خاصی از مدیریت جهادی بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
محمدحسین مقیمی پنجشنبه شب در مراسم چهاردهمین یادواره نمایندگان فقید گلستان که در سانحه هوایی یاک ۴۰ به همراه وزیر راه و ترابری سابق، معاونین و تنی چند از مسوولین مربوطه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: آنان افرادی متعهد، دارای صداقت بالا، انقلابی و پرکار، مبارز و متقی بودند.

وی با بیان اینکه آنان در واقع مدیران جهادی کشور بودند، ادامه داد: این مسوولان در کار اجرائی و تقوائی مدیریت جهادی داشتند و ما با برگزاری این یادواره ها باید در واقع زندگی آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در این مراسم که در مصلای شهرستان گرگان برگزار شد، اضافه کرد: امروز که بحث مدیریت جهادی را داریم، زندگی این افراد را باید مرور کنیم و زندگی آنان درس های زیادی به ما می دهد، زیرا افرادی بودند که از هیچ کوششی دریغ نمی کردند و کارهای مفیدی برای استان، نظام و انقلاب انجام دادند.

مقیمی در ادامه افزود: امروز در شرایطی که کشور نیاز به کار بیشتر دارد و دشمنان تحریم را به ملت تحریم کرده اند، رهبر معظم انقلاب راه برون رفت از این مساله را اقتصاد مقاومتی بیان می کنند.

به گفته وی بررسی زندگی شهیدان و نوع مدیران آنها، ما را در واقع به مدیریت جهادی می رساند و آنان در واقع مسوولیت های خود را به معنای واقعی با مدیریت جهادی به پایان و سرانجام رساندند.

وی همچنین تصریح کرد: برای آن که بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده نمائیم، باید در مسیر راه این شهیدان حرکت کنیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه شهدا در زندگی و کار، با توجه به روحیه جهادی خود، الگو هستند، خاطرنشان کرد: ما نیز باید با الگوگیری از شهدا، روحیه جهادی را در خود تقویت کنیم، زیرا شهیدان در واقع کسانی بودند که با روحیه جهادی، مسوولیت پذیرفتند و تا آخرین لحظه عمر خود نیز دست از آرمان‎ها نکشیدند.

 

IMG_0236 [1]IMG_0230 [2]

0 [3]
0 [3]