- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی از برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و رونمایی از تمثال مبارک ۱۴۱ شهید آرمیده در جوار آستان مقدس امامزادگان عبداله و فضل اله (ع) روشن خبر داد

البرز گلستان علی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی از برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و رونمایی از تمثال مبارک ۱۴۱ شهید آرمیده در جوار آستان مقدس امامزادگان عبداله و فضل اله (ع) روشن آباد با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، و حضور خانواده مکرم شهداء و جمعی از مسئولین محترم شهرستانی و اقشار مختلف مردم با رعایت ضوابط بهداشتی خبر داد
کریمی اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است، گرامیداشت این هفته تکریم همه شهدا و ایثارگران است. احترام به مجاهدانی که برای حفظ اسلام، وطن، ناموس و حفظ همه ارزش‌های انسانی با گذشت و چشم پوشی از همه خواسته های دنیوی خود قدم در جبهه مبارزه گذاشتند.
وی ادامه کرد: این هفته یادآور مظلومیت و رشادت و دلاوری های ملت ایران در برابر دشمن تا دندان‌ مسلح است. دشمنی که در روزهای آغازین تجاوز خود به سرزمین ما، با خیال خام و تصور واهی که ظرف چند روز تهران را فتح و تصرف خواهد کرد. اما جوانان غیور و دلاور کشورمان با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و با سلاح ایمان، قرآن و عزم راستین و راسخ در مقابل تجاوزات دشمن مقاومت نموده و آن‌ها را از داخل خاک ایران اسلامی راندند.
کریمی افزود: فلذا لازم و واجب است قدر دان و سپاسگذار تمام بزرگواران والا مرتبه و عالی منزلتی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی از خانواده و جان و عزیزان خود گذشتند.
کریمی افزود : اداره اوقاف شهرستان کردکوی نیز با مغتنم شمردن ایام و توفیق حاصله و بمنظور قدردانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان ها و ارزش های متعالی شهداء و زنده نگه داشتن نام و یاد آنان که ؛ بنا بر منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که فرمایش داشتند:《امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست》، مراسمی تحت عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و رونمایی از تمثال مبارک ۱۴۱ شهید آرمیده در جوار آستان مقدس امامزادگان عبداله و فضل اله (ع) روشن آباد با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین سلیمانی فرد مدیر کل محترم اوقاف و امور خیریه استان گلستان و برنامه های متنوع فرهنگی در هفته دفاع مقدس نمود.
گفتنی است در این مراسم خانواده مکرم شهداء، قدمنان فرماندار ، معاون امنیتی و سیاسی ، بخشدار، رئیس بنیاد شهید شهرستان، فرماندهان و پرسنل سپاه و بسیج، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

0 [1]
0 [1]