- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با حضورویدئویی وزیر ارشاد و رئیس سازمان بنیاد شهیدکشوروحضور مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان صورت گرفت : تجلیل از چهره های برتر حوزه دفاع مقدس وفرهنگ ایثار و شهادت درفضای مجازی استان گلستان

با حضور وزیر ارشاد و رئیس سازمان بنیاد شهید صورت گرفت :

 تجلیل ازفعالان برتر فضای مجازی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت  استان گلستان

البرز گلستان این مراسم ظهر امروز یکشنبه ششم مهرماه به صورت ویدئو کنفرانس تحت عنوان کنگره ملی تجلیل مولفان و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت برگزار شد.

در این مراسم از چهره های برتر حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی استان گلستان تحلیل شد.

در بخش مولفان غلامرضا خارکوهی ، موسی جرجانی و سید علی کریمیان تقدیر شدند.

در بخش فعالان فضای مجازی نیز محمدصالح افتخاری از البرز گلستان، جواد عموزاد از گلستان ما، مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا ، فائزه کابلی لز باشگاه خبرنگاران جوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس پخش می شد اظهار داشت : دفاع مقدس یک پدیده تمام شدنی نیست و نمی‌توان گفت هشت سال دفاع مقدس گذشته و پرونده آن به تاریخ پیوسته است، این پدیده همچون پرونده‌ای در جریان است، یکی از حوزه‌هایی که این پرونده را باز نگاه داشته حوزه نشر و کتاب است، ۱۳هزار و ۶۰۰ کتاب چاپ اول و ۱۸ هزار کتاب چاپ اول مجدد تا به امروز به دفاع مقدس پرداخته است.

صالحی افزود : رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص می‌فرمایند «وصیت‌نامه‌هایی که امام فرمودند بخوانید من به توصیه ایشان خیلی عمل کردم و هر وصیتی که به دستم رسیده است خوانده‌ام و ‌چیزهای عجیبی در این وصیت‌ها وجود دارد ، وصیت‌نامه‌ها به عنوان بخشی از اسناد جنگ نشان می‌دهد که اتفاقات خوبی در ‌دایره‌المعارف جنگ رخ داده است که به عنوان یک گنجینه از آن در دایره نشر حفظ می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این مراسم اظهار داشت : فرهنگ ایثار و شهادت است که جامعه ما را بیمه کرده است و هر چه به شهدا و سیره آنها اقتدا کنیم می توانیم بر مشکلات بیشتر فائق بیاییم .

اسرافیل وزیری به نقش رسانه ها ، مولفین کتب دفاع مقدس و فعالین فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت : اگر نبودند قلم هایی که این رشادتها را ثبت و درج کنند امروز چگونه می توانستیم این گنجینه عظیم را حفظ کنیم .

0 [1]
0 [1]