- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور:از احزاب و فعالین سیاسی می خواهیم فعالتر باشند و نشاط سیاسی رادرجامعه بوجودبیاورند/امنیت جلسات قانونی شما را تضمین می کنیم

به گزارش خبرنگار البرز گلستان جلسه هماش فعالین احزاب و گروهای سیاسی استان گلستان در سالن اجتماعات استانداری با حضور مقیمی معاون وزیر کشور ربیعی و مروتی و طهماسبی معاونین استاندار گلستان و میر باقری مدیر کل سیاسی و انتخابات استان با حضور دبیران احزاب و وفعالین سیاسی از سلیقه های مختلف برگزار گردید .

در این نشست ابتدا میر باقری مدیر کل سیاسی و انتخابات گلستان طی سخنانی بیان نمود: احزاب در جهت احیائ امر به معرف و از بین بردن باطل حرکت می کنند .

وی سپس ادامه داد: احزاب می توانند در یک جامعه ایجاد  نشاط سیاسی بوجود بیاورند و یک جریان سالم و رقابت سالم داشته باشند .مدیر باقری همچنین بیان داشت: مشارکت بسیار خوبی در کشور در انتخابات قبلی در کشور بوجود آمده بود و باز شاهد یک حضور با شور تر و بیشتر از گذشته در انتخابات آتی باشیم .

در خاتمه  مقیمی معاون وزیر کشور در پایان اظهار نظرات   احزاب و گروههای سیاسی استان طی سخنانی بیان نمود که : از نزدیک دیدگاهها ی دوستان راشنیدیم و طرح مسائلی که می تواند ما را به هم نزدیک کند از مهمترین کارهای است که باید انجام شود .

وی سپس هدف از برگزاری این جلسات اظهار نمود: ما قصدمان از برگزاری این جلسات این است که از زبان شما در جریان کمبود ها و کاستی ها سر راه احزاب و گروهها باشیم .و از زبان اجزاب موانع سر راه را متوجه باشیم .

وی در ادامه ضمن مخاطب قرار دادن همکاران خود در دولت وا ستانداریها بیان داشت : توصیه ما به همکاران خود در دولت و استانداریها و فرمانداریها و بخشداریها این است که بی طرفی خود را در همه مراحل انتخابات حفظ بکنند.و از رفتارهای شبهه بر انگیز دور ی بگزینند که مردم احساس بکنند دولت در برگزاری انتخابات بی طرفی رارعایت می کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به احزاب بیان نمود: از احزاب و فعالین سیاسی  می خواهیم فعالتر باشند و نشاط سیاسی را در جامعه بوجود بیاورند.و حضور پررنگ در انتخابات داشته باشند و باید احزاب و تشکل های سیاسی فعال شوند و در چهار چوب قانون حرکت کنند.

وی در خاتمه بیان داشت :ما از برگزاری جلسات و گروهای سیاسی قانونی باشد امنیت آنان را تامین می کنیم .و ما بعنوان دولت وظیفه داریم امنیت جلسات شما را تضمین کنیم .و امیدوایم تاپایان سال۹۴ روز به روز بتوانیم به سعه صدر و تحمل خود رابیشستر کنیم .

قبل از سخنان معاون وزیرکشور مسئولین احزاب و گروهای مختلف با سلیقه های مختلف نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

 

IMG_0170 [1]IMG_7578 [2]

IMG_7574 [3]IMG_7575 [4]

IMG_7577 [5]IMG_7572 [6]

 

 

0 [7]
0 [7]