- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان گلستان دریدارصمیمانه باخانواده ایثارگران: امروزاقتداروامنیت مامدیون حماسه‌آفرینی شهداوایثارگران است

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد؛ رمز پیروزی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس اخلاص و تبعیت از ولایت بود و پیروی از همین الگو ایران اسلامی را در اوج اقتدار قرار داده است.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحدگلستان، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران است.
وی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، خون پاک شهیدان، استقامت ایثارگران و ایستادگی خانواده های این عزیزان است، افزود: شهدا با الگو گرفتن از اهل‌بیت (ع) برای مقابله با باطل و دفاع از حق جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه‌دهنده راه حضرت زینب (س) و صبر کنندگان بر حماسه عاشورا است.
وزیری با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است اظهار داشت: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بهترین الگو برای زندگی و همچنین سرمایه‌ معنوی ایران اسلامی هستند.
وی گفت: شهدا و ایثارگران در مسیر حق گام برداشتند و خانواده های آنان با صبر و بردباری به نظام و انقلاب عزت بخشیدند

0 [1]
0 [1]