- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان ازواگذاری سیم کارت شادبه دانش آموزان خبر داد

واگذاری سیم کارت دانش آموزی شاد توسط مخابرات منطقه گلستان

دردیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نحوه واگذاری سیم کارت دانش آموزی شاد بررسی شد.
البرز گلستان به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در دیدار مهندس غلامعلی شهمرادی با گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان ، در خصوص واگذاری سیم کارت دانش آموزی شاد بحث و تبادل نظر شد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه خدمات مخابراتی می بایست به طور یکسان در اختیار مردم استان قرار گیرد افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شده است به تمامی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف سیم کارت دانش آموزی شاد واگذار شود.
وی افزود: دانش آموزان با فعالسازی این سیم کارت می توانند به راحتی به سامانه شاد متصل شده و از برنامه های آموزشی آن بهره مند شوند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه این سیم کارت هم به دانش آموزان و هم به معلمان اختصاص می یابد ، استفاده از آن را رایگان دانست و گفت : اینترنت مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد توسط سیم کارت دانش آموزی شاد رایگان است و هیچ گونه هزینه در بر نخواهد داشت.
غلامعلی شهمرادی گفت : بر اساس آمار ارسالی از سوی آموزش و پرورش استان و به تعداد خواسته شده سیم کارت شاد در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و هیچ گونه محدودیتی از سوی مخابرات وجود نخواهد داشت.

0 [1]
0 [1]