- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

علی رسولی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبر داد: تشکیل قرارگاه مردمی برای توزیع عادلانه خدمات به مردم زلزله‌زده رامیان

تشکیل قرارگاه مردمی برای توزیع عادلانه خدمات به مردم زلزله‌زده رامیان

البرز گلستان علی رسولی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت:
به منظور توزیع عادلانه خدمات به مردم و ارائه متمرکز خدمات نهادهای خدمت‌رسان قرارگاه مردمی در روستاهای زلزله‌زده رامیان تشکیل شد.

▪️علی رسولی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:
قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مانند وقوع حوادث و اتفاقات گذشته در استان در نخستین ساعات بعد از وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده رامیان حضور یافته است.
?وی با اشاره به خدمات ارزشمند تیم های جهادی در زمان حوادث تصریح کرد:
تیم های جهادی از روز گذشته وارد روستاهای زلزله‌زده رامیان شده تا هرچه زودتر واحد مسکونی تخریب شده و آسیب‌دیده را با همکاری دیگر نهادهای مرتبط بازسازی و احداث کنند.
▪️دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد:
از روز گذشته توزیع غذای گرم و دیگر ملزومات برای زلزله‌زدگان آغاز شده و تیم های جهادی طبخ غذای گرم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

▪️وی ادامه داد: برای تسهیل و تسریع در کار امروز آشپزخانه سیار در روستای «قورچای» به منظور طبخ غذا و توزیع سریع و منظم دایر شد تا خدمات به مردم آسان شود.
▪️رسولی گفت: گروه‌های مشاوره‌ای و فرهنگی قرارگاه خدمت‌رسانی در قالب خانه مهر و ایست‌های بازرسی با همکاری گروه‌های جهادی در این مناطق مستقر شده تا فعالیت‌های خود را به صورت گسترده آغاز کنند.
▪️رسولی با بیان اینکه قرارگاه مردمی با هدف خدمت‌رسانی عادلانه در روستاهای زلزله‌زده تشکیل شده است، بیان داشت:
برای خدمات دهی منسجم تر شبکه‌ای و متمرکز اداراتی مانند هلال احمر، سپاه، بسیج، دهیاری، شورای اسلامی و قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان گلستان جهت تهیه اقلام مورد نیازم مردم شریف و توزیع عادلانه این خدمات در مناطق زلزله‌زده شهرستان رامیان به ویژه روستای «قورچای» تشکیل شده است.
▪️دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: این قرارگاه همچون گذشته تا آرام شدن وضعیت روحی مردم و اسکان دائمی آنان در واحدهای مسکونی خود کنار مردم بوده و خدمات خود را همچنان ارائه خواهد داد.

 

0 [1]
0 [1]