اصغری معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت گلستان خبرداد:کشف تخلف دریک شرکت تولید کننده خوراک دام وطیوربه ارزش حدود ۱۵ میلیاردریال

کشف تخلف به ارزش حدود ۱۵ میلیارد ریال در یک شرکت تولید کننده خوراک دام و طیور
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ازکشف تخلف به ارزش حدود ۱۵ میلیارد ریال در یک شرکت تولید کننده خوراک دام و طیور در شهرستان گرگان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان خبر داد.
البرز گلستان به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری ضمن بیان مطلب فوق به اهمیت عملکرد بازرسین این سازمان اشاره نمود و حضور بازرسان را عامل بسیار مهم و موًثری در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی نا امن برای متخلفان و سود جویان احتمالی در سطح بازار عنوان نمود.
علی اصغر اصغری افزود، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.
معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت،در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی شهروندان مبنی بر تخلف احتمالی یکی از شرکتهای خوراک دام و طیور تیمی متشکل از نمایندگان این سازمان،دادستانی. جهاد کشاورزی و پلیس آگاهی استان در قالب اجرای گشت مشترک بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.
وی افزود، پس از بازرسیهای قانونی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف قاچاق نهاده های ذرت و کنجاله سویا (بدلیل عدم ثبت رسید و حواله موجودی انبار )در شرکت مورد نظر محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ ۱۴ میلیارد و۵۸۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکتهای دام و طیور خواست تا با رعایت قوانین و مقررات موجود نسبت به رعایت دستورالعملهای مربوط و همچنین ثبت نام در سامانه جامع انبارها و بخصوص ثبت رسید و حواله موجودی انبار وتولیدات خود اقدام نمایند.
وی در خاتمه از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعا از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری (با مراجعه به سازمان صمت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان) به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۵ ب.ظ

دیدگاه