مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان خبرداد:راه اندازی ۲۴ساعته سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰ به مشتریان تجاری باانتخاب زبان فارسی یاانگلیسی

راه اندازی سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری در مخابرات

سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری با شماره ۲۰۱۰ در مخابرات راه اندازی شد.
البرز گلستان به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس شهمرادی با اشاره به راه اندازی سامانه ۲۰۱۰ ، آنرا مخصوص مشتریان تجاری و برای پاسخگویی به مشکلات فنی و سوال ها ی مربوط به سرویس ها و صورتحساب مشتریان دانست.
وی با برشمردن مزایای این سامانه گفت : سامانه ۲۰۱۰ به صورت۲۴ساعته وحتی درروزها ی تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، اطلاعات محصولات و سرویس ها ، ارائه اطلاعات صورتحساب تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبه ها را از قابلیت ها ی ارائه شده توسط این سامانه است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه