همزمان با سراسر کشورزنگ مهر ومقاومت در مدارس شهرستان کردکوی بصدا در آمد/رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان:دانش آموزان امسال با نشاط تر و با مراقبت از خود سال تحصیلی را شروع کنند

همزمان با سراسر کشورزنگ مهر ومقاومت در دبستان فرهنگیان کردکوی بصدا در آمد
البرز گلستان باحضور چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندار ،نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ،قدمنان فرماندار، شیخی امام جمعه ، محبوبیان فرمانده سپاه ، رایجی مدیرآموزش و پرورش ودیگر مسئولین استانی و شهرستانی وهمراهان همزمان با سراسر کشورزنگ مهر ومقاومت در دبستان فرهنگیان شهرستان کردکوی بصدا در آمد.

قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی در ایین مراسم اظهار کرد:دانش آموزان شهرستان بیشترین مشارکت را در طرح شاد داشتند  و همه پایه هایی تحصیلی در شهرستان رشد کمی و کیفی داشته اند.

وی از دانش آموزان خواست امسال با نشاط تر و با مراقبت از خود سال تحصیلی را شروع کنند.

رایجی سپس گفت ویروس کرونا باعث ایجاد تحول در آموزش و پرورش شده است  و از این فضای ساختاری در بعد آموزش و پرورش باید استاده کرد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی در ادامه ازود: کسب رتبه های استانی و کشوری در حوزه های آموزشی وپرورشی در سالی که گذشت باعث ارتقا جایگاه آموزشی شهرستان حاصل کار دوستان ما در آموزش و پرورش بود.
وی با اشاره به سخنان رهبری در اجلاس سراسری مدیران وزارت آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت های پرورشی اظهار نگرانی کردندوما مصمم هستیم تا با پوشش بیشتر نسبت به رشد شاخص های پرورشی بکوشیم.
دراین مراسم زنگ مهر و مقاومت توسط چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداربصدا در آمد و دانش آموزان با حضور مسئولین بر سر کلاس ها حاضر شدند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ

دیدگاه