نظری معاون اداره کل آموزش و پرورش گلستان درمراسم آغاز بازگشایی مدارس شهرستان کردکوی:تمام تلاش ما درجهت رعایت پروتکل های بهداشتی و به صفر رساندن آسیب ها و تلاش در جهت خدمت به جامعه تعلیم و تربیت است

کدخبر:۴۳۴۹۳

همزمان با سراسر کشورزنگ مهر ومقاومت در دبستان فرهنگیان کردکوی بصدا در آمد
البرز گلستان باحضور چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندار ،نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ،قدمنان فرماندار، شیخی امام جمعه ، محبوبیان فرمانده سپاه ، رایجی مدیرآموزش و پرورش ودیگر مسئولین استانی و شهرستانی وهمراهان همزمان با سراسر کشورزنگ مهر ومقاومت در دبستان فرهنگیان شهرستان کردکوی بصدا در آمد.

نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) گفت: انقلاب اسلامی ادامه راه اباعبدالله الحسین (ع) است وما قیام سجادی و زینبی را دنبال می کنیم .ما در امتداد قیام آزادمردکربلا اباعبدالله الحسین (ع) قرارداریم.
وی درادامه افزود:شناخت راه و هدف ما را در انتخاب مسیر کمک می کند امروز مبارزه با ویروس منحوس کرونا و هجمه های جهانی می طلبد تا همچون امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) را ه این بزرگ مردان و زنان آزاده را در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی در سنگر تعلیم و تربیت دنبال کنیم.
نظری گفت: ۳۷۹ هزار دانش آموز۲۳هزار معلم و کادر اداری و۱۶هزار کلاس درس سنگر تعلیم و تربیت استان جبهه ما در مسیر مبارزه با کرونا ویروس را تشکیل می دهدو تمام تلاش ما درجهت رعایت پروتکل های بهداشتی و به صفر رساندن آسیب ها و تلاش در جهت خدمت به جامعه تعلیم و تربیت است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه سرانه خرید مواد ضد عونی و ملزومات  و تجهیزات آموزشی مدارس واریز شده و یا در حال واریز می باشد اظهار کرد:کلیه کتب درسی در استان در مجموع ۹۷ درصد ثبت سفارش شده  که ۹۰ درصد آن تا کنون تحویل شهرستانها شده است .

وی ازود: کل کتب درسی برای ۱۵ میلیون دانش آموزا کشور ۱۴۰ میلیون جلد با ۱۰۳۹ عنوان چاپ تکثیر و توزیع شده  و سهم گلستان ۴میلیون جلد کتب می باشدنظری در ادامه از خانواده های که تا کنون جهت دریافت کتب دانش آموزان خود اقدام نکردند به مدارس محل تحصیل مراجعه تا زمینه دریافت کتب درسی فرزندانشان اقدام گردد

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۵ ق.ظ

دیدگاه